wtorek, 12 lipca 2011

Dalej mi zielono ;)

Nie mam pomysłu na nowe paznokcie, więc postanowiłam zrobić zdjęcia obu zielonym lakierom użytym w poprzednim wpisie.

Catrice
240 Sold Out For Ever

W butelce robi większe wrażenie. Miejscami daje ładne odblaski takie jak na środkowym palcu na zdjęciu w słońcu. Niestety na paznokciach już tak ładnie nie błyszczy, ale i ta jest całkiem ładny. Za to miałam problem z malowaniem. Za pierwszym razem się śpieszyłam i wyszły mi z boków paznokci bąbelki powietrza >_< To zdecydowanie nie był mój dzień na malowanie paznokci. Dzisiaj malowałam wolniej i staranniej. Żadnych bąbli nie było, co potwierdza tezę o gorszym dniu na malowanie XD

       


 Golden Rose 
Crystal Color 11

Przepięknie błyszczy. W słońcu kolorowo, a w cieniu na srebrno. Maluje się nim bez żadnych problemów. Na zdjęciach 2 warstwy na bezbarwnym lakierze bazowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.