niedziela, 17 lipca 2011

Dirty Berry

To może tym razem coś o lakierach ;)
Ponieważ wczoraj udało mi się zepsuć paznokcie aż 3 razy dzisiaj nie będzie żadnych wzorków. Za to będzie lakier, który uważam za jeden z najpiękniejszych w mojej kolekcji. To prezent od Alika (obym więcej takich prezentów dostawała) ;>

Catrice
420 Dirty Berry

Na zdjęciach paznokcie z 2 warstwami lakieru. Po pomalowaniu pierwszego paznokcia musiałam go trochę rozcieńczyć, ale ostatnio robię tak z większością lakierów. Nie wiem czy to wina upałów, czy może mi się teraz rzadszymi łatwiej maluje. W każdym razie przy dwóch warstwach lakieru pokrycie paznokcia jest idealne. Jak widać lakier pięknie się mieni i w słońcu i w cieniu.

3 komentarze:

  1. Ładnie wygląda przy takiej długości paznokci :] Masz bardzo zadbane skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest. :) Też wolę te bardziej rzadkie lakiery. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już kilka razy oglądałam ten lakier, ale teraz to już muszę go mieć!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.