czwartek, 25 sierpnia 2011

Golden Rose - Holographic Color 102

Na zachętę 2 zbliżenia kolejnego ślicznego holograficznego lakieru z mojej kolekcji :)
Zdjęcia można powiększyć, żeby lepiej się przyjrzeć ;p


Kupowanie lakierów przez internet to malutkie ryzyko, bo nigdy nie wiadomo, czy ten kolor który widać na monitorze, to rzeczywisty kolor lakieru. W końcu każdy monitor ma inne ustawienia. No i tak miałam w tym przypadku. Gdy składałam zamówienie wydawało mi się, że będzie to coś bardziej niebieskiego. Swatche sobie darowałam (szukanie zdjęć 20 lakierów to zbyt pracochłonne zajęcie) i kierowałam się jedynie obrazkiem w sklepie. W rzeczywistości po otwarciu przesyłki miałam problem, w której butelce jest mój niebieskawy lakier ^^" Ale i tak go lubię :)
Podobnie jak lakierem 101, który już wam pokazywałam (notka TUTAJ) maluje się nim bardzo dobrze. Żadnych przykrych niespodzianek w postaci bąbelków i innych paskud. Na zdjęciach są 3 warstwy, chociaż przy dwóch końcówki nie powinny być specjalnie widoczne, zwłaszcza gdy się chce dodać na koniec jakiś wzorek ;) Co do schnięcia tym razem się nie wypowiem, bo nie miałam siły czekać i zastosowałam Seche Vite. Sam kolor trudno opisać, bo czasem wygląda na srebrny, czasem na gołębi, a czasem nawet na niebieski. Najlepiej siąść sobie w słoneczku albo pod lampką i machać łapkami oglądając jakimi kolorami się dodatkowo mieni :D

 W słońcu.

 W cieniu.                     /                   Pod lampką.

I jeszcze stempelki przy użyciu lakieru Konad i płytki Essence. Chciałam zrobić wzorek srebrny, ale okazało się, że lakier w tym kolorze, który kupiłam kiedyś w necie, nadaje się jedynie do denerwowania ludzi, a nie stemplowania. Bardzo mi się ten wzór podoba i przede wszystkim dla niego skusiłam się na tą płytkę. Szkoda, że raczej trudno zrobić go perfekcyjnie, ale trening czyni mistrza :D


To by było na tyle :) Teraz zrobię sobie kilkudniową przerwę wypełnioną zabiegami zdrowotnymi, bo skórki i paznokcie zaczynają mi się buntować. Zresztą i tak cierpię chwilowo na brak pomysłów i lenia ;P W sumie to bym coś zrobiła, ale nie wiem co, więc mam wymówkę ;)

20 komentarzy:

  1. pięknie to wygląda z tym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze zdobieniem wygląda świetnie ale sam w sobie nie zachwyca.Sama wiem jak to zamawiać przez internet lakiery ile razy miałam zdziwienie jak wygląda na żywo a jak na zdjęciu w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier jest śliczny, wzorek wyszedł genialnie, moim zdaniem wyszło perfekcyjne; szkoda, że w mojej naturze są tylko dwa rodzaje blaszek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie! :) Bardzo podoba mi się efekt końcowy.

    "szkoda, że w mojej naturze są tylko dwa rodzaje blaszek... " - jjjustii mam ten sam problem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. @jjjustii, @ejndzel U mnie na pewno były 3: ta z kółeczkami, ze zwierzakowymi wzorkami i azjatyckimi symbolami. Tej ostatniej było najwięcej. Może kupię na rozdanie jakąś, póki jeszcze są. Co Wy na to? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. z wzorkiem wyglądabosko. Uwielbiam te lakiery GR, jednak u mnie na stoiskach w galeriach cięzko je trafić

    OdpowiedzUsuń
  7. @Little XXS Ja mam do stoiska GR 60 km pociągiem XD I ani razu nie trafiłam tam na lakiery holograficzne. Dlatego zamawiam je przez neta. Zakupy z wysyłką wychodzą taniej niż z przejazdem pociągiem w obie strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten holo:)

    Moim zdaniem to już pomjając ustawienia monitora, najczęściej po prostu zdjęcia na stronach internetowych sklepów są strasznie przekłamane.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wygląda! :)
    w ogóle muszę stwierdzić, że jestem fanką twoich paznokci i przede wszystkim wzorków! są zrobione z taką precyzją, że aż dech zapiera, cudne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, super! Baardzo, bardzo mi się podoba :) chętnie bym sobie taki sprawiła :D

    dodaję do obserwowanych =)
    jeśli masz ochotę, to wpadnij też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny lakier
    z wzorkiem dobrze sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. na ten holo z GR poluję od dłuzszego czasu, wygląda pięknie! Pozdrawiam imienniczkę ;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. obie wersje bardzo mi się podobają :))bardziej jednak chyba ta pierwsza :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny holo :) z wzorkiem wygląda super.

    A palemka z poprzedniego mani - nie zmyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tym lakierze :)
    a potempelkowany również wygląda fajnie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z wzorkiem bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przez internet mowisz? pytalam w wyspach GR i mowia ze nie maja bo im sie nie miesci XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie robisz stempelki. Ja na razie mam z tym problem. Mam stempel od Essence. Wzorki nie chcą się odbijać, stempel jakby nie łapie całego wzorku. Leci do mnie Konad, mam nadzieję że będzie lepiej. Nie poddaje się ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konadowy stempel na pewno będzie lepszy. Grunt to ćwiczenia :)

      Usuń
  19. Z wzorkiem prezentuje się ciekawie,ale bez wzorku również ładnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.