sobota, 27 sierpnia 2011

Golden Rose - Holographic Color 119

 Dwa dni bez malowania paznokci, to trochę za dużo jak dla mnie ;)

Dzisiaj pokażę Wam to kolorowe maleństwo.

Zamówiłam ten lakier z ciekawości jak się taki ciemny holo będzie zachowywać. W butelce wygląda bardzo niepozornie, jak bardzo ciemna szarość ze srebrnymi drobinkami. Dopiero na paznokciach w słońcu pokazuje pełną gamę kolorystyczną. Mam nadzieję, że zdjęcia chociaż w części to pokazują.
Lakierem maluje się bardzo dobrze. Jest dosyć gęsty i chociaż nie przepadam za gęstymi lakierami, to z nim nie miałam problemów. Kryje idealnie po 2 warstwach. Schnie szybko, więc nie stosowałam żadnych przyspieszaczy wysychania. Nie wiem ile wytrzymuje na palcach, bo dopiero pomalowałam ;)


 W słońcu drobinki mienią się w zależności od padania światła na: żółto, zielonkawo, różowo, pomarańczowo, niebiesko... Szybciej by było wymienić czego tam nie widać ;)

 W cieniu i słabo oświetlonym pomieszczeniu widać głownie różne odcienie szarości.

 W sztucznym świetle lakier znowu zaczyna się mienić kolorami, choć nie tak mocno jak w słońcu.

Dodałabym jeszcze wzorek jakiś, ale zdecydowanie nie mam siły. Może jutro. Dzisiaj przykleiłam się do krzesełka i tylko rękami ruszam obsługując klawiaturę i myszkę ;) U Was też jest tak nieznośnie gorąco?

Przy okazji przypominam o moim rozdaniu. Szczegóły TUTAJ :)

11 komentarzy:

  1. fajny ten czarnuszek :) a u mnie też jest gorąco jak w piekle. dwa razy już dzisiaj prysznic brałam... mam malować paznokcie ale strasznie mi się nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz koniecznie, gdzie go kupiłaś! Jest boooski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę jakiś taki sobie sprawić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski jest :)
    Chcę go w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te holo z Golden Rose;) szkoda, że z tej buteleczki ciężko go wykończyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest, strasznie lubię holoski; kolejny lakier, który ląduje do listy zakupowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny! że tez w sklepie, w którym byłam z GR wycofali holosie ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. @lidzia007 Odkąd znalazłam stoisko GR nie widziałam na nim holograficznych lakierów >_< Dlatego wszystkie z mojej kolekcji kupiłam na necie XD

    OdpowiedzUsuń
  9. co wy wszyscy z tym goracem, zimno jest xD
    a lakier fajny, drogi byl?

    OdpowiedzUsuń
  10. @rockisnext Jak to pisałam to było ponad 30 stopni i duszno XD
    Lakier w internetowym sklepie GR kosztuje 7zł.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten lakier- tak się cieszę, że go mam :) wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.