niedziela, 14 sierpnia 2011

Moonlight Express

 

Dzisiaj bardzo prosty wzór. Lakier robiący za tło to Catrice z limitki Out of Space C04 Moonlight Express, o którym więcej za chwilę. Kwiatki zrobiłam białą perłową farbką akrylową przy użyciu sondy, środek kwiatka to oczywiście cyrkonia. Wszystko utrwalone topem.


Parę słów o lakierze Catrice Out of Space C04 Moonlight Express. Butelka różni się od reszty lakierów Catrice przede wszystkim zakrętką, na której dodano holograficzne "maziaje". Pędzelek jest taki sam jak zwykle, czyli dość gruby. Lakier ma kolor, którego ja nie podejmuję się opisać XD W każdym razie jest on najciemniejszy z lakierów tej serii i zawiera błyszczące drobinki, które całkiem dobrze widać na paznokciach. Niestety moim zdaniem aparat nie oddał w pełni koloru. Lakier jest gęsty. Gdyby się ktoś uparł i dał grubą warstwę, to mógłby kryć po jednym malowaniu. Ja się nie upierałam i dałam dwie warstwy. Już kiedyś pisałam, że ciężko mi się maluje gęstymi lakierami, pewnie dlatego w niektórych miejscach wyskoczyły bąbelki. Widać je na zdjęciach, ale przez świecące drobinki w lakierze bez dokładnego przypatrywania się nie rzucają się wcale w oczy ;)
Schnie raczej dość szybko, ale nie patrzyłam na zegarek, bo biegałam po mieszkaniu za kotem, który właśnie jaskółkę upolował ^^"

 W słońcu.

 W cieniu.




12 komentarzy:

  1. elegancko to wyglada :) podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo to fajnie to wygląda z tym wzorkiem. jednak kolor nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają.Ale nowa limitka Catrice strasznie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudny, moglam go tez wziac:) A twoj wzorek sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak wogole to zaluje ze dopiero odwiedzilam twoj blog:) Robisz ladne zdjecia, przepiekne wzorki (mega pomyslowe, dla mnie do kopalnia do zgapiania że tak nieladnie powiem;)) ! Jestem pod duzym wrazeniem:*

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny jest ten lakier, sama go mam i nie moge wyjsc z podziwu nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is really elegant. Beautiful nail art throughout your blog! I just found your blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o niee, biedna jaskółka :< Ale lakier jest piękny, żałuję, że go nie kupiłam.

    Co do kremu pod oczy to u mnie dobrze sprawdził się Sopot Spa :) Używam go aktualnie na noc i lubię go, za to nie polecam koziego mleka, okropny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny lakier no i te wzorki :) Ja nie mam cierpliwości do wzorków, nawet przy takich kropeczkach robionych wykałaczką pewnie dostałabym nerwicy

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci to wszystko wyszło! *.*
    Catrice sam w sobie też śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh wow, this is gorgeous!!! I love it!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.