poniedziałek, 31 października 2011

It's Alive

Kolejny mój nowy nabytek z China Glaze. Uparłam się, że wszystkie wypróbuję, ale powoli mi cierpliwości brakuje ;)
To cudeńko pochodzi z kolekcji Haunting Halloween 2011 i nazywa się It's Alive (świetnie się składa, że post o nim wypadł mi akurat dzisiaj). Mi co prawda ten lakier z Halloween się nie kojarzy, ale nie szkodzi. Jako stuprocentowa sroka kocham go bezgranicznie <3 
W ciemnozielonej bazie pływa masa małych i jeszcze mniejszych zielonych drobinek. Brokat sprawia, że lakier rzeczywiście żyje, chociaż blask nie daje po oczach ;) Maluje się nim bardzo przyjemnie, schnie szybko. Na zdjęciach 2 warstwy bez topa. Zwykle na brokaty nakładam top, ale tym razem się spieszyłam, bo wychodziłam, a później mi się nie chciało ;P
Przy użyciu metody z folią zmywa się bez problemów.
Zapraszam do oglądania zdjęć (jak zwykle można powiększyć).






26 komentarzy:

  1. Ja ten fiolecik kupiłam właśnie w małej drogerii i ceny są bardzo ok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha a ja mialam w planie dziś nim pomalować paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniusi :) mogłabym się gapić na te drobinki godzinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest! Chyba muszę go mieć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako zadeklarowana sroka przyłączam się do zachwytów ;)
    Z tej halloweenowej kolekcji najbardziej podoba mi się Crimson - cudo z nutą krwi *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalny! I piękne paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest. Idealny dla srok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cuuudooo! teraz żałuję, że go nie zamówiłam :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Może się trochę kojarzyć z błotem i wychodzącymi z niego potworami, zombie i takimi podobnymi, więc jak dla mnie jest halloweenowy ;))

    Musi się pięknie mienić!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo nie lubię błyszczących/brokatowych paznokcie, ale musze przyznać, że te są fenomenalne!

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeeeeepiękny! Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. ropucha błotnista w szuwarach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja miałam skojarzenie z mchem, cudowny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, uwielbiam brokatowe lakiery ostatnio :).

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda świetnie :) nie wiem czemu, ale oczmi wyobraźni widzę na nim złoty wzorek. pewnie magia świąt (tych nadchodzących!) już na mnie powoli działa...

    OdpowiedzUsuń
  16. @kleopatre No i trzeba było pomalować :D Chodzenie w nim to sama przyjemność ;)

    @Pani Skeffington Chyba musisz ;)

    @vivinn Niestety nie widziałam żadnego swatcha Crimson, a butelka nie zwróciła mojej uwagi. Ale po Twoim opisie poczułam się zaciekawiona ;>

    @dianuseeek Witaj w klubie, ja tek myślę o większości lakierów CG XD

    @ejndzel Dla mnie jest zbyt piękny na takie ponure skojarzenia ;)

    @Vogue Beauty Może się w końcu do brokatów na paznokciach przekonasz :] Poza tym co innego u siebie, a co innego na cudzych oglądać, przynajmniej odpada problem zmywania :D

    @sauria80 Dobre XD

    @jjjustii No to jest nas dwie :) Od pierwszej warstwy z mchem mi się kojarzyło.

    @adrianna Ja mam świąteczne skojarzenia już od wakacji XD Co chwilę mi w komentach ktoś pisze, że świąteczny mani mi wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor.. Uwielbiam tego typu lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor idealny na święta ! Będę sobie musiała taki sprawić, kojarzy mi się z choinką i jest śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.