wtorek, 22 listopada 2011

Gang pand ;)

Pandy, zwane przeze mnie z upodobaniem pandziami, są urocze i słodkie, a na paznokciach wyglądają odrobinę dziecinne, ale co tam ;) Od czasu do czasu warto zrobić sobie mani z młodszego przedziału wiekowego ;p
Na potrzeby tego mani na paznokcie nałożyłam dwie warstwy Lovely Color Mania 323, na które przykleiłam naklejki wodne z pandami. Sposób nakładania tych maleństw można obejrzeć w drugiej części mojego tutoriala z naklejkami wodnymi. Zabawy z tym mani nie zakończyłam jednak na nałożeniu naklejek. Pandzie zawieszone w powietrzu jakoś do mnie nie przemawiały, dlatego dodałam im odrobinę gruntu przy pomocy kawałka gąbki i brązowej akrylowej farbki oraz trochę chmurek z lakieru AB Lines P-2 nałożonych innym kawałkiem gąbki. Mam nadzieję, że gang pand też podbije Wasze serducha ;>




To teraz kilka ogłoszeń parafialnych ;)

Wczoraj wzięłam się wreszcie do roboty i posegregowałam moje dzieła wg metody ozdabiania na:
- ręcznie malowane,
- stemple,
- naklejki i inne ozdoby.
Odnośniki do odpowiednich stron można znaleźć na górnej belce. Mam nadzieję, że niczego nie poplątałam i zdjęcia będą odsyłać do dobrych postów XD Mani bez wzorków nie segregowałam, bo mniej ciekawe dla mnie ;]
Przydałoby się uzupełnić jeszcze moją kolekcję lakierów, ale nie mam jak zrobić porządnych zdjęć wzorników :/ Od wakacji nic z tym nie zrobiłam i przez zimę też pewnie nie będzie jak. Ja chce porządne światło ;_;

Na koniec pochwalę się nagrodą - prezentem - niespodzianką od Ninnette z bloga My beautiful dream! Dziękuję :*


41 komentarzy:

  1. Ale ślicznee :D Lubie pandy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz jakie cudne! Niesamowicie to wygląda...Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serducho zdecydowanie podbiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha są świetne! i od razu poprawiły mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze pandki ;-)
    i cieszę się, że lakiery Ci się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. te pandzie sa takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie zwierzaki:D zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki numer tego lakierku co dostałaś z miss selene ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kung-fu pandy! Ale czad :). Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "mam słabość do kuleczek" padłam xd buhahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne:) I z gruntem naprawde dobrze wyglądają:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja o NICZYM DZIWNYM nie pomyślałam :D xd

    OdpowiedzUsuń
  13. wow :D faktycznie z gruntem pod stopami wyglądają lepiej

    OdpowiedzUsuń
  14. Pandy są przeurocze i do tego ta brązowa dróżka:) Podobają mi się nowe zakładki, na pewno będzie tam wiele odwiedzeń.

    OdpowiedzUsuń
  15. też nazywam pandy pandziami! ;) boskie są :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądają te pandy na pazurkach. Fajne połączenie kolorów i ta brązowa kreseczka. No po prostu super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój komentarz też nie będzie z wysokiego przedziału wiekowego, ale one są słoooooodkie!
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. pandy z gruntem wyglądają równie dobrze jak te bez :) podoba mi się ten wzór, a dziecinność jest teraz w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sądzę, że pandziowate też są zadowolone z gruntu pod pupami xD W końcu kto by chciał wisieć w powietrzu z kawałkiem bambusa? ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś fenomenalna :) świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w tym mani!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam gdzieś podobny mani. Urocze :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.