sobota, 12 listopada 2011

ICK-A-BOD-Y

Dzisiaj będzie mało pisania, więcej oglądania. Do pokazania mam kolejny nabytek z wielkich zakupów końca października ;) Ten lakier jest taki dziwny, że aż musiałam go kupić XD Chodzi o China Glaze - Ick-A-Bod-Y z kolekcji Awakening. Lakier składa się z czarnej mało kryjącej bazy, w której pływa masa pomarańczowego brokatu. Na zdjęciach widać paznokcie z nałożonymi trzema warstwami. O ile mnie pamięć nie myli topa do zdjęć nie dałam. Schnie normalnie jak na glitter. Zmywa się standardowo, czyli z folią całkiem dobrze ;) Trwałości jak zwykle nie zdążyłam sprawdzić ;P

 Zdjęcia w słońcu, które już nie chce współpracować tak pięknie jak w lecie.
 


 Zdjęcia w cieniu.

 Zdjęcia pod lampką stojącą na biurku.
Jak zwykle wszystkie zdjęcia można powiększyć, żeby przyjrzeć się fakturze lakieru ;)

28 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się. Może z topem byłby bardziej przekonujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dziwny... i piękny :) Mimo, że to nie paski absolutnie, to kojarzy mi się z tygrysem. Chyba przez te kolory :>

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy lakier.. taki inny ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i te jego dziwactwo do mnie przemawia, szczególnie na jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj u mnie też był post o China Glaze ale 108 Degrees - Twój bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wygląda inaczej, ale jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze nie w 100% ale jednak troche podobny gust mamy:D Ick-A-Bod-Y tez jest na mojej liście która wcale nie jest jakaś ogromna:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładny... Taki trochę dziwny, ale mi się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny jest. Może nie do końca mój kolor, nie przepadam za pomarańczowym, ale ten brokat naprawdę strasznie fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny ja poproszę taki od swojego mikołaja

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt - aż ciarki przechodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No popatrz a ja nie lubie gliterowców

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio uwielbiam wszystkie brokaty więc nie ma żadnej niespodzianki w tym, że ten też uważam za śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny :) Bardzo mi się podoba, wygląda jak dużo lepsza wersja z balleriny essence gdzie pomarańczowego brokatu było jak na lekarstwo :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. @sauria80 Mam nadzieję, że te ciarki nie są z obrzydzenia XD

    @Mavia Rzeczywiście, ICK nawet mi się nie skojarzył z tym lakierem Essence tak mało tam brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzecie i czwarte zdjęcia (dłoni) są tak cudownie jesienne! *.*
    Lakier kojarzy mi się z wyjściami do parku i zbieraniem liści (:

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie bomba!!! zaglądam do Ciebie codziennie i ciągle znajduję coś ciekawego, dziękuję i zapraszam do mnie : perfectbody-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawy, niespotykany :) ktoś ma szaloną wizję żeby tworzyć takie połączenia kolorów, faktur itd.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, podoba mi się ilość pomarańczowego brokatu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.