czwartek, 10 listopada 2011

Ring in The Red

Leń mnie złapał i nie chce mi się nawet paznokci malować (bardzo zły objaw). Pogoda jakaś taka dziwna, że od rana ziewam jak smok. Do tego wysyłałam dzisiaj paczkę do Chin i oczywiście swoje musiałam odstać i nadenerwować się, bo z Pocztą Polską nie może być prosto łatwo i przyjemnie. Padam na twarz. Mam nadzieję, że jutro wrócę do formy i nie tylko coś zmaluję, ale nadrobię zaległości komentując Wasze blogi ;) Btw chyba zacznę w komentarzach dopisywać prośby o zlikwidowanie identyfikacji obrazkowych, bo ich wklepywanie to moim zdaniem zwykłe marnowanie ludzkiego czasu ;P
Koniec smęcenia, pora na dzisiejszy lakier ;)

 Seria zdjęć w słońcu.


Na tapecie China Glaze - Ring in The Red z kolekcji Let It Snow. Miłość od pierwszego pomalowania <3 Lakier składa się z przeźroczystej czerwonawej bazy, w której pływają setki brokatowych czerwonych drobinek z dodatkiem czerwonych sześciokątów. Maluje się przyjemnie, schnie całkiem szybko, jak większość moich lakierów z brokatami. Na zdjęciach paznokcie z trzema warstwami lakieru. O trwałości jak zwykle się nie wypowiadam ;)

 Zdjęcia w cieniu.

 Seria zdjęć pod lampką.
Moim zdaniem te wyszły najlepiej :)


Lakier zaprezentowałam przy okazji akcji 

Szczegóły TUTAJ.

27 komentarzy:

  1. bardzo ładny i świąteczny :)
    Wydaje mi się, że jest podobny do jednej brokatowej czerwieni Catrice. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny :)
    mnie też denerwuje ta weryfukacja

    lidzia007

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja się nie dziwię, że to miłość od pierwszego wrażenia :>

    i taaaak, też mnie denerwuje to przepisywanie wyrazów z obrazka

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tylko tyle, że jest na mojej 'wish liście' :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jaaaa, ale cudna czerwień <3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jak sie patrzy chce sie kolendy zaczac spiewac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam go :) jest boski do potęgi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny :)

    ja wręcz przeciwnie - ostatnio tylko bym malowała, tylko to zmywanie najgorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Mogłabym się tak na niego patrzeć i patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam go, muszę wreszcie wypróbować, bo z tego, co widzę, to cudo! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Matkoo jak mi się podobają lakiery China Glaze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny i żałuję, że go nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier jest piękny - już od dłuższego czasu szukam tańszego odpowiednika, ale nie idzie mi za dobrze... ):
    Chyba mam przesyt lakierowo-paznokciowy - już w zeszłym tygodniu chciałam pazury ściąć na zero, jakimś cudem odeszłam od tego pomysłu, ale zupełnie nie wiem co z nimi robić dalej, nawet jak pomalować...
    Ale pomarudziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reczywiście, chodziło mi o M&m :) O dziewczyno, jak się na tym znasz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna czerwien, idealna na swieta :))

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet nie wiedziałam, że mam włączoną weryfikację obrazkową komentarzy, ale niestety nie wiem jak ją wyłączyć...

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo za wyjaśnienie, weryfikacja wyłączona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Post na prawdę świetny :0
    Kolorek lakieru powalający ;)
    Jesli tylko byś mogła informować byłoby super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny, świąteczny kolor. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. @vivinn Mam nadzieję, że nie ścięłaś, byłoby później szkoda. Najlepiej zrób coś "naturalnego" na przeczekanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny kolor lakieru :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.