piątek, 4 listopada 2011

Zielono - złota pepitka

Nie macie jeszcze dość lakierów China Glaze? ;) Mam nadzieję, że nie, bo dzisiaj pokażę Wam kolejny. Jest to Jolly Holly z kolekcji Holiday 2010
Lakierem maluje się bezproblemowo. Dla krótkich pazurków mogłaby starczyć jedna grubsza warstwa. Długie paznokcie potrzebują dwóch normalnych. Schnięcie w normie. Trwałości nie sprawdzałam ;) Kolor jest zdecydowanie świąteczno - choinkowy i razem z nazwą wywoływał u mnie niekontrolowane świąteczne skojarzenia i odruchy ;)



Mimo zdecydowanie świątecznych skojarzeń zdecydowałam się na ozdobienie paznokci przy pomocy wzoru z płytki Konada m63 i złotego lakieru Konada. Wyszło też świątecznie, ale raczej dyskretnie ;) Niestety na zdjęciach nie udało mi się zbyt dobrze uchwycić całego wzoru, ale nie jest źle.



Paznokcie po raz kolejny uległy zmianie kształtu oraz skróceniu. Jakoś nie mogę się zdecydować, który kształt mi się bardziej podoba, więc niedługo pewnie kolejne zmiany ;)

25 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę u ciebie lakier który mi się nie podoba,jakby wodorosty

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym wzorkiem wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i solo i ze wzrokiem :)
    Uwielbiam taką zieleń na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier ładny, ale z tym wzorkiem mi się niestety nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę świąteczny efekt :>>

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny efekt końcowy! od jakiegoś czasu podczytuję bloga i powiem Ci, że Twoje wzory są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Carolajna To aż dziwne było, że Ci się wszystkie kolory podobały. Wreszcie jest normalnie ;)

    @ninnette Nie szkodzi, na szczęście nie ma przepisu, że wszystkim wszystko musi się podobać ;)

    @pannakolczykowa Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że w dalszym ciągu będziesz do mnie zaglądać ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem, całkiem ten lakier :) z pepitką mi si baaardzo podoba - pewnie dlatego, że od dziecka hipnotyzuje mnie ten wzór :P Co do kształtu paznokci to lepiej podobały mi się okrągłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznosci:D Kocham taka zielen:)
    A pazurki wole u Ciebie w takie jak na ostatnim zdjeciu byly, ale taki ksztalt tez jest ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, piękna zieleń. Szkoda, ze jeszcze nigdy nie miałam lakieru ChG na pazurkach.. :(
    Już sama zieleń wygląda bardzo elegancko na paznokciach :)
    A płytka super, rzeczywiście, ale na pewno wyszłoby mi koślawo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zieleń :)
    Kształt mi się podoba, lecz jestem wielbicielką poprzedniego :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Odniosę się najpierw do kształtu: o wiele bardziej podobają mi się u ciebie "ostrzejsze" migdałki ;), czyli takie jak były ostatnio.
    Kolor bardzo ładny :) Swego czasu miałam lekką manię na zielenie i wtedy właśnie znalazłam "swoją" Gwiazdkową/ choinkową zieleń - to nic, że to była wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie choinkowy kolorek :). Bardzo ładnie wygląda z tym złotym wzorkiem, lubię takie połączenia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny lakier, a ten kształt pazurków bardziej mi się widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny kolor, naprawde kojarzy sie ze swiateczna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi się strasznie podoba, masz rację przypomina choinkę :)
    Przepiękny. Jak nigdy nie zapuszczałam paznokci to między innymi Ty mnie do tego zachęciłaś i już od jakiegoś czasu pałam miłością do kilku lakierów, a ten chyba teraz stał się moim numerem jeden. Uwielbiam takie świąteczne kolorki, a ten to po prostu choinka jak malowana :D cudny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor bardzo ciekawy i odważny, z wzorkiem świetnie wyszło; co do kształtu pazurków warto czasem zrobić jakąś zmianę ale bardziej podobały mi się migdałki- może to dlatego, że sama mam podobne i już mi się znudziły, ostatnio też miałam ochotę je spiłować inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się i sam i ze wzorkiem, ale chyba bardziej jednak solo. Jest pię-kny i faktycznie niezwykle świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda, ze wzorkiem jak i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie to wyglada ale jakos kurcze mam wrazenie ze zielony to nie moj kolor na pazury

    OdpowiedzUsuń
  21. powiało świątecznym nastrojem ale ślicznie ci wyszły te paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładniutki ;D Wzorki tez super. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ode mnie wielkie WOW! Uwielbiam taki odcień zieleni!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.