piątek, 23 grudnia 2011

Pierwsze spotkanie z Orly

Niedawno wspominałam, że Wasze blogi wcale mi nie pomagają opanować mani kupowania lakierów. Dzisiaj idealny przykład takiej sytuacji. Wszystko przez Rose Sélavy i jej bloga, a dokładniej przez pięknego swatcha Orly Glitz & Glamour. Przez jakiś miesiąc udało mi się wmawiać sobie, że wystarczy mi złotych lakierów, że Orly są za drogie, ale w końcu pękłam i zamówiłam ^^" Teraz wcale nie żałuję, bo jest piękny, taki ... złoty XD
Do pełnego krycia powinny wystarczyć dwie warstwy, ale ja zarysowałam sobie paznokciem o paznokieć (częste u mnie przy graniu na PS3 ^^") i dołożyłam trzecią warstwę, żeby to zakryć. Malowanie jest całkiem przyjemne, lakier ma konsystencję "w sam raz", nie za gęsty, ale z pędzelka nie skapuje przy byle okazji, nic nie zalewa. Lakier po nałożeniu pierwszej warstwy wygląda na bezbarwną bazę z miliardem złotych drobinek, po drugiej warstwie mamy na paznokciach sam złoty blask. Trzecia u mnie za dużo nie zmieniła ;) Kiedyś bym na takie złoto powiedziała pewnie, że jest kiczowate, dzisiaj jestem zachwycona. Ciekawe o czym to świadczy ;)
Niestety miałam tego dnia gorszy dzień na zdjęcia i nie jestem z nich zbyt zadowolona. Chociaż brzydkie nie są, to nie oddają w pełni urody lakieru. Jeżeli chcecie bardziej bajkowego swatcha, zapraszam do obejrzenia zdjęć ba blogu Whale's Nails :)

 Zdjęcia na balkonie przy dużym zachmurzeniu. 
Lakier sam znalazł źródło światła, żeby zabłysnąć ;)



  Zdjęcia w sztucznym oświetleniu.

23 komentarze:

  1. Najpiękniejszy złoty lakier jaki widziałam!!! Po prostu bajeczny... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam powiedzieć to samo - najpiękniejszy.

      Usuń
  2. kazdy Twój lakier mnie zaskakuje ale teraz to mi szczeka kompletnie opadła. WOOOOW

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny :) i taki świąteczny ;))
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wygląda na Twoich łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osz chlerrcia, ale kusisz!
    Jakiś czas temu kupiłam złotą folię od Wibo i sądziłam, że to idealne złotko dla mnie, ale teraz wydaje mi się za żółty A po tej notce, to w ogóle się na niego obrażę, za to, że nie wygląda jak ten Orly...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go na wishliście, jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. wmurowało mnie w kszeslo cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny odcień, cudowny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. on jest wyjebiaszczy, uwielbiam ten lakier :>

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny i bardzo świąteczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ja mogę więcej dodać, świąteczny ideał.

    OdpowiedzUsuń
  12. moje uzależnienie się oddzywa jak go widzę ... musi być taki piękny? No musi ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba musi, żeby kusić i orly zarabiało ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.