sobota, 3 grudnia 2011

Tinsel Town

Nie da się ukryć, że w tym tygodniu trochę się blogowo "zleniłam". Miałam trochę więcej pracy w tym tygodniu i postanowiłam zrobić sobie od prowadzenia bloga przerwę, żeby powrócić ze zdwojoną siłą ;)
Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejne cudo China Glaze tym razem Tinsel Town z kolekcji Let It Snow. Kocham go bezgranicznie, wszystko mi się w nim podoba, szczególnie błyskanie ;) Na paznokciach 3 warstwy pokryte Seche Vite dla utrwalenia i wygładzenia.

  Zdjęcia w czymś co od biedy można nazwać słońcem ;)


 Zdjęcia pod lampką.

Przy okazji chciałam Was gorąco zaprosić do głosowania w Jesiennym konkursie zorganizowanym przez Kleopatre, w którym wzięłam udział. Prace są anonimowe, więc nie powiem która jest moja ;) Ale im więcej głosów oddanych w konkursie tym lepiej. Nie musicie mieć nawet konta na blogerze, wystarczy podać mail i zaznaczyć jeden numerek z najładniejszym wg Was mani. Zapraszam :)

34 komentarze:

  1. ChG produkuje chyba najładniejsze i najbardziej pomysłowe brokatowe lakiery, prawie zawsze jest w nich coś innego - coś czego nie znajdzie się w innym lakierze. Ehh...chyba muszę wyciągnąć skąpe zaskórniaki i kupić choć jedną taką ślicznotkę.

    Aaa, mówiłam ostatnio, że przejadły mi się brokaty? Chyba uderzyłam się w głowę, bo wczoraj po pomalowaniu paznokci złotym brokatowym holo (szkoda, że tak słabo kryjącym) wpatrywałam się w to, jak pięknie błyszczy dosłownie co chwilę :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, a w konkursie już głosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuudny! idealny na karnawał ;P

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, piękny! *.* Cudownie się mieni...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, cudny jest. Pieknie sie błyszczy i będzie idealny na sylwestra ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny :)

    w konkursie już głosowałam i wydaje mi się, że trafiłam w Twoje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo świąteczny ... i piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I need your help... mogłabyś udzielić mi kilku wskazówek jak ozdabiać paznokcie za pomocą stempla, bo kompletnie mi to nie wychodzi... ;-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity efekt! Zaczarował mnie całkowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawialam sie jakis czas temu nad tym lakierem i nie kupilam, teraz zaluje:(

    OdpowiedzUsuń
  11. @vivinn Mówiłaś, mówiłaś, ale coś nie bardzo uwierzyłam ;) Jeżeli gapienie się na błyskające się jest objawem uderzenia się w głowę, to już dawno powinnam mieć wstrząs mózgu XD

    @kleopatre Cudo, cudo :D Kup sobie wreszcie ;)

    @Paula Byłoby fajnie :) Zobaczymy po ogłoszeniu wyników czy trafiłaś XD

    OdpowiedzUsuń
  12. @Agata Ma Nosa Nic straconego, jeszcze możesz go kupić, skoro to całkiem świeża kolekcja :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) "do twarzy" Twoim pazurkom w nim!

    OdpowiedzUsuń
  14. aaa! przepiękny kolor! super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier jest po prostu magiczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście cudo, też zaczynam się w nim zakochiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. magiczny :) zapraszam do mnie:perfectbody-fit@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję bardzo za odpowiedź ;-*
    Masz rację, że najważniejsze to ćwiczyć, bo wychodzi mi już trochę lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy efekt daje ten lakier :) ja pomału próbuję się przekonać do brokatów, drobinek i wszystkiego, co utrudnia zmywanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.