piątek, 9 grudnia 2011

True Love

Essence z kolekcji Vampire's Love 03 True Love to jeden z moich ostatnich nabytków. Pewnie widziałyście już co najmniej kilka swatchy tego lakieru ;) Nie miałam wcale w planach ani jego zakupu, ani szybkiego używania, ale na zdjęciach mi się spodobał i zaraz po kupnie potrzebowałam pomalować szybko pazurki. A skoro już pomalowałam, to nie wypada zmarnować okazji i zrobiłam zdjęcia ;)
Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru, chociaż niektórym mogłoby się udać z jedną warstwą. Malowało się całkiem przyjemnie, chociaż w jednym miejscu udało mi się zalać skórkę. Czasu schnięcia nie sprawdzałam, wolę sobie ułatwiać życie gadżetami przyspieszającymi schnięcie ;) Niestety Seche Vite miejscami dość mocno go skurczyło (zwłaszcza na środkowym palcu), ale widać to tylko za fotkach. Lakier jest piękny i chyba całkiem dobrze udało mi się go sfotografować. Pazurki przez dwa dni w pracy zbierały komplementy i to po kilka razy od tych samych osób ;>


25 komentarzy:

  1. Piękny kolor.... Na twoich paznokciach robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  2. istny wampirzy pazur!!! przeboski albo lepiej przewampirzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam go ;) tez mam właśnie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący kolor. Gdybym nie miała miliona odcieni fioletu, to pewnie bym go kupiła, ale ćwiczę silną wolę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kolor, takie lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że mam już podobny kolorek bo chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U ciebie na paznokciach chyba wszystko wygląda świetnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt daje ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby zwyklak, ale coś w sobie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. This is so pretty! Really like is color!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj widziałam ten lakier w Naturze, ale jakoś nie byłam go pewna. Teraz już wiem, że jest absolutnym must have'em na mojej liście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to chyba najlepszy kolor tej kolekcji :) chociaż trwałość ma beznadziejną bez wspomagaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @A. Też tak miałam :)

    @PureMorning Od paru miesięcy bez wspomagaczy mani nie robiłam XD Wierzę na słowo, zwłaszcza, ze to Essence, które nigdy trwałością u mnie nie grzeszyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny odcień! bardzo pasują mi lakiery tej firmy :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.