czwartek, 29 grudnia 2011

Wygrzebane w helmerze

Ostatnio nie mam nastroju na malowanie paznokci, ale blog zobowiązuje :> Zacisnęłam więc zęby i pogrzebałam w helmerze. Nie wiem jakim cudem nie miałam jeszcze tego lakieru na paznokciach, zwłaszcza, że uwielbiam wykończenie holograficzne. A do tego lakier pochodzi ze sławnej kolekcji China Glaze - OMG z bodajże 2008 roku, czyli z czasów, gdy nie byłam jeszcze lakieroholiczką. TMI to jedyny lakier z tej serii, który dorwałam w sklepie internetowym po normalnej cenie. 
Kolor tego lakieru jest całkiem przyjemny, w zależności od oświetlenia wydaje się przybrudzonym różem lub koralową czerwienią. Pełne krycie można uzyskać nawet po jednej warstwie, jeżeli ktoś się uprze. Ja nałożyłam dwie. Lakier wysycha raczej szybko, za to w dziwny sposób. Nie jest to mat, ale też nie ma połysku, w dodatku pod palcami wydaje się szorstki. Bez bezbarwnego topa wyglądał dla mnie mało zachęcająco. Z topem zyskał ładny połysk. Efekt holo trochę mnie rozczarował. Dobrze widać go głównie na zdjęciach, no ale ważne, że jest ;)

 Zdjęcia w świetle dziennym, niestety bez słońca.


 Zdjęcia w sztucznym świetle.

34 komentarze:

  1. Ślicznie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że kocham wszystko co holograficzne to z tym lakierem nie mogło byc inaczej. Dla mnie kolor jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor się świetnie prezentuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w naturalnym świetle strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, aż dziwne, że o nim zapomniałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa milo, ze pamietasz o swoich czytelniczkach :D podoba mi się, ma cos w sobie :P
    ale rzeczywiscie, efekt holo słaby troche.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! *.*
    Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uhh ciekawe kiedy ja upoluję wreszcie jakiegoś holosia:p wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, ma w sobie "coś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, ten shimmet cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki trochę mało holo, ale ładny :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, mogłam go kiedyś kupić jak jeszcze były łatwiej dostępne....ech!
    A Zoykę jak najbardziej trzeba brać. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny efekt, delikatny efekt holo i ten nietypowy kolor..

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, delikatny efekt holo ma swój klimat. Kolor bardzo ciepły i przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny efekt. :)
    Bardzo ładny kolor, taki ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię taki efekt, w ogóle przepiękny kolor, unikalny, pomimo to, że to róż:)

    OdpowiedzUsuń
  17. że nikt nie zapytał się czy żyje przez tyle dni

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie taki dość słaby efekt holo..A mi się ten tak sobie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor przepiękny, ale do holo nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wygranej! :D Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  21. chociaż próbuję się przekonać do takich kolorów, to idzie mi to niezwykle ciężko :) u kogoś podoba mi się bardzo - wygląda delikatnie i ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. @adrianna Ja też się nie bardzo w takich kolorach czuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.