niedziela, 29 stycznia 2012

Bite Me

Dzisiaj bohaterem posta jest lakier Kleancolor 198 Bite Me. Sama nie wiem czemu nie zabrałam się wcześniej do obrobienia tych zdjęć. No ale w końcu wzięłam się w garść ;) 
Ten lakier przypomniał mi, że czerwień może być piękna. Wśród moich ukochanych czerwonych lakierów stoi w czołówce z CG Ring In The Red i CG Rubby Pumps. Odcień czerwieni w tym lakierze jest taki "mój", a do tego ten błysk... czyli to co Kasia lubi najbardziej ;) Całkowite krycie po dwóch warstwach. Jedyny minus, to duże ciemne drobinki, które w nim pływają. Może i sprawiają, że lakier jest ciekawszy, ale po wyschnięciu wyraźnie je czuć na płytce i nawet warstwa Seche Vite nie pokryła ich do końca. Ale i tak kocham ten lakier ;)





41 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się ze świętami ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłby w czołówce moich ulubionych, jest absolutnie piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku sama nie wiem co ładniejsze, czy kolor lakieru czy Twoje pazurki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam, jest super i ma fajną nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, cudowny!
    i piękne paluchy masz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. paznokcie wyglądają przepięknie:):):)







    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko!kocham ten kolor! pięknie u Ciebie się prezentuje!!

    OdpowiedzUsuń
  8. serwujesz same wspaniałości :]

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się, kusisz mnie co chwilę czymś NIEDOBRA ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładny :)
    Może zrobisz porównanie tych 3 lakierów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała, że zrobię :) Niech no tylko do weekendu dotrwam ;)

      Usuń
  11. Śliczny, zawsze wybierasz same perełki. Nie wiem czy mogę mieć prośbę, może napisze kiedyś parę zdań o tym jak robisz zdjęcia swoim pazurom(o ile nie pisałaś wcześniej, a ja to przeoczyłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz mieć prośbę :) Postaram się niedługo coś o tym napisać :>

      Usuń
    2. O, właśnie. Taki wpis porad dotyczących robienia zdjęć także i mi by się przydał. Z chęcią zamieściłabym na swoim blogu zdjęcia pazurków i makijaży, ale zdjęcia wychodzą mi do niczego :(

      Usuń
  12. Och, och, cudowny! I ta nazwa! Nic, tylko malować.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow..czewien czerwieni nie równa...ta jest najlepsiejsza jaka widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny niczym rubin... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny brokatowy lakier, sama się czaję na jakiś brokatowy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, efekt jest świetny! :) To taka karnawałowo-imprezowa odmiana klasycznej czerwieni. Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie te większe drobinki jakoś burzą taflę na płytce, ale dla koloru zniosłabym wszystko :) jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu czysty majestat! Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uułaaa jedna z piękniejszych czerwieni jakie widziałam... :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski!!
    Gdzie można takie cudeńko zamówic ?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.