środa, 25 stycznia 2012

Oui

Niedawno pokazywałam Wam piękny lakier Orly Ingenue z kolekcji Holiday Soriee, dzisiaj pora na jego braciszka. Oczywiście mam na myśli lakier Orly Oui, pochodzący z tej samej kolekcji. Ich niedalekim kuzynem jest Orly Rock The World z kolekcji Mineral FX. 
Obiektywnie patrząc, to Orly poszło na łatwiznę i wypuściło 3 lakiery bardzo podobne do siebie. Wykończenie i właściwości mają identyczne, różnią się w zasadzie tylko odcieniem. Ale i tak uwielbiam wszystkie 3 i żadnego nie oddam ;) Z całej trójeczki Oui ma najchłodniejszy odcień, najbardziej zbliżony do fioletu. Nawet złote drobinki w nim pływające są  jaśniejsze niż w dwóch pozostałych, chociaż w dalszym ciągu wydają się złote. Paznokcie malowało się nim równie przyjemnie, co pozostałą dwójką. Po dwóch warstwach uznałam, że krycie jest wystarczające. Schnięcia oczywiście nie sprawdzałam ^^"



 Zdjęcia w słońcu.
Jak zwykle wszystkie można powiększyć.
 

44 komentarze:

  1. Ekstra jest, bardzo chce te Orly wszystkie, ale postanowiłam sobie przystopować trochę z lakierami, ech...a tu tak kusi! :[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyganiał kocioł garnkowi :P Ja przez Ciebie i Twoje swatche Glitz & Glamour kupiłam mój pierwszy lakier Orly i wsiąkłam ;_;

      Usuń
  2. Przepiękny jest! Eh, ale wstrzymam się z wpisaniem na chciejlistę, bo wiem, że na razie i tak nie kupię i mniej będę ubolewać. Dziwny tok rozumowania, jakby nie patrzeć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie wpiszesz, to może zapomnisz, że istnieje. Całkiem logiczne ;>

      Usuń
  3. dla ludzkiej przyzwoitości choćby byś jeden oddała \m/ :D
    piękny jest /zachwyca się a papierki leżą nietknięte/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam :P Ale rozważam możliwość ufundowania któregoś na nagrodę w jakimś konkursiku :>
      Poprzekładałabyś trochę papierków dla niepoznaki ;) Gdzie ty w ogóle pracujesz? Chyba nie w skupie makulatury? XD

      Usuń
    2. hahah papierki przestawione na druga stronę i rozproszone po biurku dla niepoznaki :D opieram też dłoń o czoło dla pozorów intensywnego myślenia :D

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że za dobrze nie udajesz, bo jeszcze uwierzą i dadzą Ci więcej papierków ;P

      Usuń
  4. Przepiękny! ja też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek, bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, ale coś mi się wydaje, że cenę też ma piękną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam na transdesign i po przeliczeniu na "nasze" łącznie z przesyłką kosztował mnie niecałe 22 zł. Bez przesyłki jakieś 14 zł. Czyli taniej zdaje się niż np. lakier z Inglota. Z tym, że zamawiałam wtedy 9 lakierów, bo tak ponoć się w tym sklepie najbardziej opłaca. W Polskim sklepie internetowym zajmującym się tylko Orly kosztuje 36zł nie licząc wysyłki.

      Usuń
  7. Absolutnie piękny.. I pomyśleć, że jeszcze do niedawna uznawałam jedynie kremowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny zresztą jak wszystkie które pokazujesz ;)
    Jeszcze chyba nie było takiego co by mi się nie spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba znaczy, że albo mamy podobny gust, albo robię niesamowicie piękne zdjęcia ;) Obstawiam to pierwsze :D

      Usuń
  9. bardzo fajny kolorek choć troszkę nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowice wyglada ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeeeepiękny. Mój ideał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny :)
    ...słońce ostatnio jest dla nas łaskawe i się często pokazuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolorek.
    Mam jedno pytanie: mogłabyś mi podsunąć jakiś łatwy, niebieski mani, bo ja nie mam weny a przyjaciółka chce żebym jej coś wyczarowała ;]
    Z góry dziękuje za pomysł/y ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy łatwy, ale jak potrafisz w miarę proste kreski robić to możesz spróbować takie coś: http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2011/10/szaliczek-na-jesien.html tylko z niebieskim i granatem.
      Albo z dosyć łatwych wzorków: http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2011/07/dwa-ostatnie-zdjecia-paznokci-ktore.html ten pierwszy.
      Albo jeszcze prościej kwiatki przy pomocy sondy: http://bottle-of-happiness.blogspot.com/p/recznie-malowane.html, moim zdaniem z niebieskim by też pasowało, a zamiast cyrkonii można kropeczkę zrobić.
      Mam nadzieję, że pomogłam.

      Usuń
    2. Albo zrób po prostu gradienta gąbeczką od jasnego niebieskiego do granatu, to zawsze robi wrażenie.

      Usuń
    3. Dzięki, postaram się coś wyczarować, najwyżej będziemy malować kilka razy, heh ;)

      Usuń
  14. Piękny kolorek : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Serce mnie boli, bo Oui miało uzupełnić zestaw: Faye i It's My Year. A zaginęło w akcji podczas podróży zza oceanu (razem z Androgynie i Ingenue) :o( I teraz się już na niego obraziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaaa, toż to tragedia :/ Nie dziwię się, że się obraziłaś na niego.

      Usuń
  16. ale masz przepiękne paznokcie !zazdroszczę tej długości;PP

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O matken bosken, serca nie masz kobieto, nie pokazuj takich rzeczy... <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog i super post zazdroszczę
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    obserwujemy .?
    Artykuł o tobie :)
    Jeżeli chcesz, aby jeden z takich artykułów był o
    Tobie to napisz do mnie : paulina_mrr@interia.pl
    Na pewno odpisze .!
    Warunek : musisz o tym artykule, lub dodać jego
    link na blogu , zostać obserwatorem .

    Zachęcam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.