sobota, 25 lutego 2012

Rococo A-Go-Go

W zasadzie powinnam pokazać dzisiaj mani na nowy tydzień pazno kciowej akcji, ale mam kosmiczny kryzys twórczy. W dodatku kończą mi się zdjęcia do pokazywania. Przydałby się tydzień wolnego i słońce ;)
Na szczęście udało mi się zrobić dzisiaj całkiem niezłe zdjęcia lakieru Orly Rococo A-Go-Go z kolekcji Mineral FX. Kolor jest zdecydowanie "mój". W butelce wygląda na bordo ze złotem, niestety na paznokciach złoto trudno zauważyć. Za to bordo na paznokciach zmienia się w fiolet w zależności od światła. A do tego mój ulubiony glassfleck jest mocno widoczny. 
Za to do samego lakieru mam mieszane uczucia. Aplikacja jest dla mnie idealna, do pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy. Schnięcia nie sprawdzałam, dałam zadziałać Poshe. Przy tak zaaplikowanym lakierze trwałość okazała się kiepska. Po jednym dniu w pracy końcówki miałam starte bardzo mocno, co przy ciemnym kolorze wygląda fatalnie. W domu zamiast zmywać całość dodałam jeszcze jedną warstwę Rococo A-Go-Go, warstwę Seche, a po jakiejś godzinie na wszelki wypadek dołożyłam warstwę topcoat z Color Club. Po kolejnym dniu w pracy nie miałam żadnych ubytków, nawet najmniejszego starcia końcówek nie zauważyłam. Zdjęcia robiłam dopiero dzisiaj, czyli po kolejnym dniu noszenia i dalej są w stanie idealnym.




 Zdjęcia w naturalnym świetle.

49 komentarzy:

  1. O, jak tu jasno się zrobiło :) Chociaż ja się już w sumie przyzwyczaiłam do ciemnego wystroju ;D Ale tak jest teraz też mi się podoba:)
    A lakier świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nowy wystrój Ci się podoba :)

      Usuń
  2. śliczny!<3 w sumie, można by powiedzieć, że sam lakier kojarzy się trochę z kosmosem:P ciemna baza, błyszczące drobinki..:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier. A teraz muszę się przyzwyczaić do nowego tła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny odcień i te drobinki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolorek, ale czekam na ten kosmiczny ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmiczny niebawem, bo na szczęście już zrobiłam ;>

      Usuń
  6. Nowe tło ... Like it :)
    Świetny kolorek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nowa szata się podoba :)

      Usuń
  7. Śliczny fiolet, można się zakochać.
    Ja również muszę się oswoić z nowym tłem, bo zmiana kolorystyczna duża. Lubiłam poprzednią ale ta też jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze szatę bloga zmienię, bo sama mam problem z przyzwyczajeniem się ;)

      Usuń
  8. oO jaka zmiana :)
    ładny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko! zmieniłaś wygląd bloga, dlaczego? przecież tamten był taki ładny :) ale ten też mi się podoba, tylko muszę się do niego przyzwyczaić :D

    a lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przywiązuj się za bardzo, bo pewnie niedługo znowu zmienię ;)
      Dostałam sygnał, że niektórym szkodzi czytanie jasnych literek, na czarnym tle. Przecież nie mogę męczyć moich obserwatorów ;)

      Usuń
  10. OOoOOo... widzę, że zmieniłaś wygląd bloga ;D bardzo ładny

    a tak w ogóle śliczny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty i kryzys twórczy??? Nie wierzę :D

    A kolorek śliczny. Szkoda, że trwałość średnia. No ale jeżeli te dodatkowe zabiegi ją poprawią to ok..

    Ps. Dzięki za szczerą opinię w kwestii kwiatków.. Taka krytyka tylko motywuje i jak dla mnie jest o niego lepsza niż ohy i ahy :)
    A mogłabyś mi może doradzić, tak na przyszłość, jak taki laik jak ja mógłby podobne kwiatki nieco "ożywić"? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, stała się jasność. Widać, że Komuś tęskno do słońca.

    Ten lakier sam w sobie jest kosmiczny, więc jeśli chcesz, to zalicz sobie kolejny tydzień, ja pozwalam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozwolenie, ale na szczęście już coś zmajstrowałam ;>

      Usuń
  13. Piękny kolor. Taka byłam zaskoczona zmianą szablonu, że przez dłuższą chwilę zastanawiałam się czy to aby na pewno Twój blog :P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja na pewno dobrze trafiam :D

    Lakier bosko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż, chyba cię nie zaskoczę moim komentarzem: mniam, mniam :3

    I śliczny wygląd bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! Cóż można więcej dodać...:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakier rzeczywiście ładny, ale glassfleck'y mają to do siebie, że strrasznie szybko się ścierają. Trzeba im mocnego utrwalenie po prostu :)
    A kiedy będą Wschodnie słocze ? Już nie mogę się ich doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie wiem, że glassflecki są delikatne, ale zawsze mam nadzieję, że może jednak ten będzie bardziej wytrzymały ;)

      Dobrze, że mi przypomniałaś. Właśnie się zastanawiałam co dzisiaj założyć ;>

      Usuń
  18. oj tak światło nie sprzyja ;/ cudowny odcień!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.