czwartek, 16 lutego 2012

Space Cadet

Już Wam pisałam, że ten lakier za mną chodził. Z tego co pisałyście w komentarzach, chodził nie tylko za mną. Ja się złamałam, kupiłam i nie żałuję, chociaż tani nie był. Ale same popatrzcie jakie to cudo ;)
Mówię oczywiście o lakierze Orly Space Cadet z kolekcji Cosmic FX. Lakier składa się z zielonej trochę przeźroczystej bazy i milionów glassfleckowych drobinek. Duochromowy efekt widać nie tylko w butelce, ale również na paznokciach. Dowodem są zdjęcia (niektóre naprawdę warto powiększyć). Do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw. Co tu więcej pisać, zapraszam na zdjęcia ;)









32 komentarze:

  1. ślicznie się mieni :)
    i cudowne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest super, muszę kiedyś kupić. Na razie mam odlewkę. :P A masz Rock-it? Mi dzisiaj przyszedł, chyba by Ci się spodobał. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Rock-it, chociaż jeszcze nie używałam :D Masz rację, podoba mi się ;> Dobrze, że mi o nim przypomniałaś :)

      Usuń
  3. Świetny! Czasem fiolet, czasem zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOOOOOOOOOOOOOW :D
    (tak, bardzo ambitny komentarz)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny !!! A do tego na każdym zdjęciu wygląda inaczej. Istny cudak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj, dzisiaj robilam zakupy na TD i go nie dostalam, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na transdesign od jakiegoś czasu go nie było :/
      Ja kupowałam na orlybeauty, chociaż cena tam to zdzierstwo ;_;

      Usuń
  7. O żesz... Ale Ci pięknie tym złotym pojechał! U mnie taki ładny nie jest :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż trudno uwierzyć, że jeden lakier może przybierać tyle odcieni. Wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny duochrom! uwielbiam takie odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam juz drugą "flaszke" tego kolorku ;)) uwielbiam go, a kolezanki zawsze sie zachwycaja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.