czwartek, 2 lutego 2012

Zima zmroziła mi nawet paznokcie

Znowu mi czasu na blogowanie brakuje. Szkoda, że nie mogę na emeryturę iść, żeby paznokcie malować i posty pisać ;)
Dzisiaj chyba pierwszy biały lakier, któremu poświęcam cały osobny post. Nie jestem fanką tego koloru na paznokciach, jako tło pod wzorek proszę bardzo, jednak samodzielnie niespecjalnie mnie zachwyca. Ale od każdej reguły musi być wyjątek. W przypadku białych lakierów jest to dla mnie Orly Au Champagne z kolekcji Holiday Soriee. Satynowe wykończenie tego lakieru bardzo szybciutko zdobyło moje serce, jest takie milutkie w dotyku ;) Nie będę się rozpisywać jak wygląda z bliska lakier, po prostu poklikajcie w zdjęcia, bo akurat wyszły całkiem niezłe.
Na paznokciach mam nałożone 3 cienkie warstwy, po dwóch cienkich widać było delikatnie końcówki. Bez problemu idealne krycie można tym lakierem osiągnąć przy dwóch grubych warstwach, co wypróbowałam. Udało mi się jednak przy tym narobić bąbli, więc u mnie ta opcja odpada ;) Przy trzech warstwach nie zrobiłam ani jednego bąbelka. Schnięcie jest przyzwoite, bo mimo braku warstwy wysuszacza udało mi się paznokci nie uszkodzić. Ale z tego co pamiętam dwie warstwy nałożyłam jednego dnia, a następnego postanowiłam dołożyć trzecią, więc te pierwsze dwie wyschły już na kamień.
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ten lakier z bliska wygląda jak gruba warstwa świeżego śniegu.

 Zdjęcia w słońcu.


48 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda i jako miłośniczka zimy zgadzam się, że przypomina śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ja własnie testuje biały z sally hansen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie jestem zwolenniczką białych paznokci, ale powiem szczerze, że ten lakier wygląda naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nazwa wskazuje,wygląda szampańsko tylko gdzie są bąbelki ;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, ma ciekawe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z daleka nee, ale z bliska całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny.. Szkoda, że Orly takie drogie.. Jakiegoś tańszego i ogólnodostępnego zamiennika nie kojarzysz może? Przypadłby mi się jakiś podobny kolorek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia co mogłoby go zastąpić :/

      Usuń
  8. O Boże, niesamowity lakier! Zakochałam się po uszy, przepiękny ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze takiego ładnego swatcha tego lakieru nie widzialam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny kolor <3 Poza tym nie wygląda na biały, tylko na bardziej lekki kremowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje mi sie, ze tylko u Ciebie moze wygladac tak rewelacyjnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaaaaa!!!! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny, ładny:) ale pewnie dlatego, że to nie jest taki czysty biały :D i bardzo trafne porównanie ze śniegiem :)

    ogólnie to jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nawet trochę bardziej niż lekki :) W wersji z błyszczącym topem nawet bardziej go widać, ale akurat nie mam tego na zdjęciach.

      Usuń
    2. Yhmmm....Muszę go sobie kupić :)

      Usuń
  15. takiego ładnego to nie mam, ale coś w ten deseń się znajdzie :D to lecę sobie nanieść :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglada zjawiskowo, baaardzo elegancko. Tez nie lubie bialych lakierow..

    OdpowiedzUsuń
  17. ale dłonie jakie gorące ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie się zorientowałam dlaczego tak lubię oglądać twoje swatche i mani - w przeciwieństwie do wielu blogerek nie robisz 2 milimetrów odstępu od skórek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę, ale czasem też mi się zdarza większy odstęp. Szczególnie jak zaleję skórkę i trzeba wyczyścić do zdjęcia ;)

      Usuń
  19. Nigdy chyba nie miałam białego lakieru na paznokaciach, nie lubię i nie podoba mi się, ale na Twoich paznokciach wszystkie kolory pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny :) faktycznie przypomina śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.