sobota, 31 marca 2012

Hean Advance Fashion 110

Pora na drugi lakier firmy Hean, który dostałam do testowania. Dzisiejszym bohaterem posta będzie zatem Hean Advance Fashion nr 110


 Kolor lakieru to ciepły brąz. Na zdjęciach możecie zobaczyć, że pływają w nim mikroskopijne drobinki w trudnych do zidentyfikowania kolorach. Wykończenie... i tu mam problem. Wg  sklepu internetowego firmy Hean to perła (ciekawa jestem czy tam są jakieś inne wykończenia XD). Jedno mogę Wam powiedzieć zdecydowanie: perła to to nie jest. Gorzej, że sama mam problem ze stwierdzeniem co to może być. Obstawiałabym lekki frost w kierunku shimmera, ale co ja tam wiem ;)


Butelka ma pojemność 10ml i w heanowym sklepie internetowym kosztuje 6,99zł. Umieszczono na niej całkiem sporo informacji. Oprócz nazwy firmy i serii możemy przeczytać parę słów o samym lakierze, a także sprawdzić datę "przydatności do spożycia". Na zakrętce znajduje się numer lakieru. Właśnie sobie pomyślałam, że to bardzo dobra rzecz, bo ułatwia znalezienie lakieru w helmerze. Inglot też ma takie ułatwienie.
Malowanie tym lakierem było całkiem przyjemnie, chociaż nie jest to ideał. Przede wszystkim lakier jest mało kryjący. Po dwóch cienkich warstwach końcówki były widoczne, a do tego prawie na każdym paznokciu miałam lekkie smugi. Spodziewałam się katastrofy, a tu trzecia warstwa wyrównała wszystko i do tego zakryła końcówki. Przy tej trzeciej warstwie zaczęłam się zastanawiać co robić, żeby sprawdzić schnięcie, a nie zepsuć "zdjęciowych" paznokci. Poszłam na kompromis: lewą rękę potraktowałam od razu topem wysuszającym, a prawą zostawiłam w spokoju. Nic sobie na prawej ręce nie odbiłam ani nie uszkodziłam, więc schnięcie mieści się w normie ;) I wreszcie najcięższy dla mnie punkt do sprawdzenia: trwałość. Miałam ten lakier na palcach przez trzy dni (drugiego dodałam flejksy z Essence) i jedyne co zauważyłam przy zmywaniu, to lekko starte końcówki.


Zdjęcia w słońcu

Hean Advance Fashion 110
+
Essence Nail art special effect! topper 08 Night in Vegas



28 komentarzy:

  1. w końcu jakaś notka :D
    kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu weekend i odrobina czasu dla siebie ;)

      Usuń
  2. też noszę pierścionek na kciuku :>
    a lakierowi fajnie pasują flejksy, sam mnie chyba nie powala :D

    OdpowiedzUsuń
  3. musisz się u nich zatrudnić choćby na umowę zlecenie i korekty tekstu robić :D perłowy sklep lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabb powinni zatrudnić, robota w sam raz dla takiego specjalisty od wykończeń XD

      Z ciekawości sobie pooglądałam, mają jeszcze matowy (ciekawe czy tak jak w niektórych sklepach oznacza to krem czy prawdziwy mat) i z glitterami albo wcale nie podają. Niestety takie rzeczy w większości sklepów internetowych są. Bo wykończenia lakierowe najlepiej rozpoznają jednak lakieroholiczki XD Dopóki bloga nie założyłam i nie zaczęłam się po lakierowych blogach pałętać też miałm z tym problemy.

      Usuń
  4. Z topem wygląda fajnie, ale solo jakoś mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie też jakoś ten lakier nie przekonuje..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się nie podoba bo nie lubię takich perłowych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę powtarzać do znudzenia, to nie jest perła ;P

      Usuń
  7. Niby ładny kolor ale jakoś mnie nie przekonuje. Wygląda jak jeden z wielu, nie ma w sobie tego 'czegoś' dla mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, dla mnie to mieszanka perłowego i metalicznego wykończenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perłę to ja tu jeszcze pokażę i cofniesz swe nieopatrzne słowa XD

      Usuń
    2. Haha, o nieee, tylko nie PERŁA! :O xD

      Usuń
    3. Powiem więcej, będą dwie perły ;_;

      Usuń
  9. Ooo jeju to ja tym bardziej nie wiem co za wykończenie, myle je strasznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się tam podoba, fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że pierścionek odwrócił moją uwagę od lakieru :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh ja też się gapiłam na pierścionek, a nie na lakier:D.

      Taki sobie, ale z flejksami bardziej mi się podoba:)

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, że pierścionek ma taką moc XD

      Z flejksami wszystko pięknieje ;)

      Usuń
  12. Z topperem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie to taki frostowy shimmer i nie za bardzo mi się podoba, taki babciny trochę jest. z topem jeszcze ujdzie, ale solo to kompletnie nie moja bajka :D też nie znoszę tych opisów w sklepach - większość rozróżnia jedynie perłę i mat, z czego mat to oczywiście zwykły krem, a perła określa wszystko od shimmerów do brokatów :x

    OdpowiedzUsuń
  14. Z topem bardzo fajnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię brązów i w związku z tym mimo że masz śliczne paznokcie, to kolor mi się zuepłnie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie bijcie, ale mnie tez troche na perle wyglada ;)
    Slabo sie jeszcze wyznaje na wykonczeniach ;)
    Plus jeszcze ten odcien do tego i mamy babcie jak sie patrzy ;)
    Taka odwazna babcie, bardziej wycofane babcie nosza jasniejsze kolory.

    W sklepach sie denerwujaco nie znaja na wykonczeniach, ten mat bedacy kremem :/
    A raz kupilam piekny niebieski co mial byc matem, a nawet nie byl kremem tylko czyms perlowo-podobnym i paskudnym ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.