piątek, 23 marca 2012

Milani Hi-Res

Miałam dzisiaj już notki nie dodawać, ale zostałam przez to potępiona na fb. Poddałam się presji społecznej (społeczeństwo składało się z sztuk dwóch) i jednak obrobiłam kilka zdjęć. Wbrew sugestiom pewnej osoby nie są to jednak zdjęcia żadnych sucharów, bo ja się branżą spożywczą nie zajmuję ;)
W ostatnim zakupowym poście kilka osób wyraziło duże zainteresowanie lakierami holograficznymi Milani. Oba zdążyłam już wypróbować, a dzisiaj pokażę Wam Milani - 3D Holographic - 514 Hi-Res. Cuuuudo :D Kocham wszystkie lakiery z holograficznym wykończeniem, a ten plasuje się bardzo wysoko na mojej liście. Maluje się nim bardzo przyjemnie. Po nałożeniu trzech warstw uznałam, że wystarczy. Co prawda pod światło widać smugi, ale kto by na paznokcie pod światło patrzył ;) Nie sprawdzałam jak schnie, tylko użyłam jednego z trzech topów szybkoschnących (wydaje mi się, że Essie Good To Go, ale głowy nie dam ^^"). Zdjęcia robiłam po myciu głowy i całym dniu w pracy. Widać trochę starte końcówki, ale w oczy się to nie rzuca. 

Zdjęcia w sztucznym świetle.
Jak zwykle można powiększać.







32 komentarze:

  1. Widziałam gdzieś podobne paznokcie! Super jest ten efekt! ;) Zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. heh czyli dobrze na Ciebie wpływam :] do pracy rodacy! jutro liczę na onajmniej sucharka z dżemorem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! a jakie długie pazurki już masz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu cudo. Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ;) ja lubię takie lakiery tylko u kogoś ;p mam za krótkie paznokcie do takich lakierów - wg mnie najładniej wyglądają na długich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej mamy na krótkich paznokciach wyglądał bardzo fajne :>

      Usuń
  6. Ojaojaojaoja *________*
    Chcem. Chcem i kropka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam społeczeństwo - dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny. Też uwielbiam holo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor mi się nie podoba,ale efekt wymiata ;-P

    OdpowiedzUsuń
  10. wyjdę za mąż za ten lakier *.* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia XD

      Usuń
  11. Nie cierpie takich shimmerów ale ten mnie urzekł :) Naprawde śliczny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy Tobie czuję się taka uboga w swoich lakierowych zborach:D Cudo, cudo, cudo ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Tutaj: http://www.beautyjoint.com/index.php?route=product/product&path=4&product_id=136 :)

      Usuń
  14. Love those nails, beautiful blog!:)
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałaś wywołana do tablicy i bardzo dobrze tj. piątką z plusem! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.