wtorek, 27 marca 2012

Milani Hi-Tech

Tym lakierem miałam pomalowane paznokcie pierwszego dnia wiosny. Myślę, że idealnie pasuje na taką okazję ;) Milani 511 Hi-Tech jest braciszkiem Milani Hi-Res z serii 3D Holographic, który już pokazywałam. Polubiłam oba lakiery, a że moja miłość do wykończenia holograficznego ma się dobrze, to zamówiłam im resztę rodziny ;)
Malowanie Hi-Tech było całkiem przyjemne. Na zdjęciach paznokcie z trzema warstwami lakieru. Chociaż nie uzyskałam idealnego krycia, to było ono moim zdaniem wystarczające, a pod światło postanowiłam nie patrzeć ;) Schnięcia nie sprawdzałam. Starte końcówki zobaczyłam dopiero na zdjęciach robionych po dniu ciężkiej pracy ;>

 Zdjęcia w słońcu.
Wszystkie można powiększyć.



39 komentarzy:

  1. No tak siostra z braciszkiem przecież muszą mieć rodziców, dziadków, ewentualnie więcej rodzeństwa :))) a kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny. Musisz takie śliczności pokazywać?!;)) Cudowny jest <3 Szkoda, że nie można ich dostać w Polsce;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Holograficzna limonka? Super na lato :|)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale delikatny :) śliczności

    OdpowiedzUsuń
  5. i znów mi narobiłaś smaka na zielony lakier ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. taki nawet sobie ładniusi <:

    OdpowiedzUsuń
  7. Robi wrażenie! ;D cudny jest:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny odcień.. Ciekawa jestem reszty rodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reszta już u mnie w domu. Pewnie za jakiś czas pokażę ;)

      Usuń
  9. Ma bardzo ciekawy odcień - trochę żółty, trochę zielony... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce tego żółtego nie widziałam, więc po pomalowaniu paznokci się trochę zdziwiłam ;)

      Usuń
  10. Świetny jest, zielonkawość mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny lakier ;) ale ksztalt panzokci masz wow ;) rewelacyjny :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałaś w tej notce (http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2011/09/jak-zaczynaam-przygode-ze-wzorkami.html), aż zacytuję: "Pasek 8 połączonych ze sobą pojemniczków kosztował mnie 3,99." - mogę wiedzieć gdzie je kupiłaś? albo pod jaką nazwą szukać ich na allegro? bo jako "pojemniczki na farby" nic mi nie znajduje >_<

    Ewentualnie jeszcze poszukam po sklepach plastycznych, ale po prostu nie wiem jak to ugryźć. A taka pierdoła XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam tutaj: http://www.dobrarada.com.pl/p14307,sloiczki-z-pp-na-farbki-akrylowe-8-sztuk-pasek.html :)

      Usuń
  13. a ta zieleń to nic innego, jak czarny + perłowy niebieski :D Luby by mi łeb ukręcił, gdybym kolejny lakier kupiła, więc poradziłam sobie inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten lakier jest PRZECUDOWNY! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny, muszę kiedyś kliknąć całą tą kolekcję :D kusisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też zostałam skuszona, więc przekazuję dalej ;> Kolekcja w całości jest już u mnie w domciu, przygotuj się na dalsze prowokacje ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.