czwartek, 1 marca 2012

Sasatinnie Super Dolly Fantasy Colour FCGL001

Od kilku dni zdecydowanie nie jestem w "blogowym" nastroju, stąd moja chwilowa nieobecność, z którą przepraszam. Mam nadzieję, że w końcu mi ta niemoc przejdzie. Na szczęście paznokci nie przestałam malować i gromadzę swatche na "lepsze dni" ;)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać Sasatinnie Super Dolly Fantasy Colour FCGL001. Ten lakier to jedno z ciekawszych połączeń w mojej kolekcji - fioletowa baza z niebieskimi tonami (albo niebieska z fioletowymi tonami, co kto widzi ;>), srebrne drobinki i flakies w kolorze, którego nie potrafię nazwać, błyskające czasem na żółto i zielono.
Lakier kryje przyzwoicie. Na krótkich paznokciach wystarczyłyby dwie warstwy. Ja musiałam dodać trzecią, ponieważ paznokci krótkich nie mam, a w dodatku pierwsza warstwa wyszła mi bardzo cienka. Lakier schnie nieźle, chociaż dopisek "Quick Dry" przy nazwie to moim zdaniem przesada. Trwałość niezbyt imponująca, szybko ściera się na czubkach, ale to uroki takiego, a nie innego wykończenia. Producent radzi, żeby dodać na lakier topcoat, ja radzę nawet dwie warstwy dołożyć ;)





 Zdjęcia w sztucznym świetle.
Wszystkie jak zwykle można powiększyć.


39 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy lakier. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo w moim guście.. Fajnie, że ten glitter i flejksy nie są takie nachalne, tylko subtelne.. Ładnie to wszystko współgra moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski jest ten lakier :) Chcę go w swojej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy gdzieś poza Azją znajdziesz, ale życzę Ci żebyś go dorwała :D

      Usuń
  4. wow ;o dawno nie widziałam tak fajnego lakieru :)
    No i jakie zmiany na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że miany zostały pozytywnie przyjęte ;)

      Usuń
  5. Piękny i bardzo oryginalny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny :) szkoda, że tak trudno o fajne flejksy w kolorowej bazie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wszyscy wychodzą z założenia, że ludzie i tak wolą osobne topy z flejkami ;)

      Usuń
  7. swietny kolor jakby niebo nocą

    OdpowiedzUsuń
  8. etykieta nie zawsze prawdę Ci powie - bardzo ciekawy

    http://www.biemi-bo.blogspot.com/2012/02/uwaga-biemi-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i czemu takie trudne pytania zadajesz ;_;

      Usuń
  9. To chyba lakier w stylu Fowl Play i jednego Black Princa do którego się przymierzam i przymierzam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm Fowl Play mam, muszę sobie porównać czy ten sam styl ;>

      Usuń
  10. Mam (chyba?) identyczny lakier, ale z zupełnie innej, niezbyt znanej u nas firmy. Aż pójdę sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wszystko jest na miejscu. I kolor, i srebrne drobinki, i flakies. Wrzucę kiedyś słocze.

      Usuń
  11. Świetny. można się w niego wpatrywać i wpatrywać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie widziałam takiej mieszanki :)bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny i tak nawet z kosmosem mi się skojarzył ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny lakier i te paznokcie ah :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz słyszę o tym lakierku, aż chyba sobie wygoogluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wpadłam na to, żeby sobie wygooglować ;)

      Usuń
  16. Ciekawy lakier i pasuje do kosmicznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. pieknyyyyyyyy :) ah jak zwykle uwielbism
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaaki wartiat - uwielbiam takie! I kolor, i shimmer, i brokat, i flakies, jej!
    Możnaby powiedzieć, że to lakier, który genialnie oddaje charakter swojej ojczyzny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.