poniedziałek, 5 marca 2012

Sea Spray

Bohaterem dzisiejszej notki jest China Glaze Sea Spray z kolekcji Anchors Away. 
Nie planowałam zakupu tego lakieru, ale jak to czasem bywa brakowało mi czegoś do zamówienia na transdesign i pomyślałam, że może wreszcie coś jasnego kupię. Moim zdaniem trafiłam świetnie. Kolor to piękna jasna szarość złamana niebieskimi tonami. Lakier ma w sobie lekki shimmer, ledwie widoczny na paznokciach. Aplikacja bezproblemowa, po dwóch warstwach pełne krycie bez smug.
Następnym razem pokażę, co mu ciekawego dołożyłam ;>

 
 Zdjęcia w naturalnym świetle.

46 komentarzy:

  1. Świetne paznokcie, i kolor ;) Bardzo podobny, do lakieru z essence, którego wczoraj kupiłam, Zapraszam do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, nie sprawdzałam, bo lakiery z Essence niestety nie lubią się trzymać moich paznokci ;)

      Usuń
  2. Ładny :) Mam taki odcień, ale innej firmy. Nie mogę doczekać się jak pokażesz co dołożyłaś ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba całkiem sporo podobnych odcieni jest na rynku :)

      Usuń
  3. świetny kolorek, taki mój :D uwielbiam jasne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki śliczny :) czuję, że bym się z nim polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ile dałaś za przesyłkę z td?opłaca się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za najtańszą przesyłkę, czyli płaską paczkę, w której mieści się max 9 lakierów trzeba zapłacić 23$. Licząc na lakierach CG, które standardowo kosztują 2,99 (niektóre kolekcje są droższe) wychodzi jeden lakier za jakieś 18 zł (łącznie z przesyłką). Czyli nie jest źle nie ma szału, bo np. na alphanailstylist jeden lakier kosztuje 20 zł (bez przesyłki).
      Ale już lakiery Orly zdecydowanie bardziej się opłaca jeden (za np. 4,25) razem z przesyłką wychodzi trochę ponad 21zł, a u nas w sklepach internetowych przeważnie ponad 40 :/
      Jedyny minus to branie 9 lakierów jednocześnie, co w przeliczeniu na nasze wyjdzie pewnie ponad 180zł do wydania na jeden raz. Tzn. można wziąć mniej, ale przesyłka i tak będzie kosztować 23$. Więc jak taka kasa wydana na jeden raz przeraża, to najlepiej znaleźć sobie kogoś jeszcze do zakupów. Z tym, że wtedy trzeba jeszcze sobie doliczyć koszty rozesłania tego w Polsce.

      Mam nadzieję, że wszystko dobrze i jasno przedstawiłam :)

      Usuń
    2. dziękuje, muszę teraz sklep zaatakować po wypłacie :D

      Usuń
    3. W takim razie zostaje mi życzyć przyjemnego wybierania ;)

      Usuń
  6. Ale śliczny kolor! Ja chcę taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, choć przyznam że rzadko noszę takie kolorki na paznokaciach..
    Czekam na wersję stunningowaną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też rzadko takie kolory goszczą, chociaż przez nadchodzącą wiosnę mam na nie coraz większą ochotę ;)

      Usuń
  8. no rzeczywiscie trzeba przyznać że piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek :D też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest i strasznie jestem ciekawa co mu dołożyłaś, żeby nie czuł się samotny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo, już zacieram rączki na Twoją dokładkę :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięęęękny *_*
    A jak się ma do Świeżo Malowane? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładniutki, ostatnio mi się zachciało takich pastelowych błękitów:)

      Rebellious lady, mi sie zdaje że Świeżo Malowane jest bardziej zgaszony ale ja nie ma Sea Spray, niech hatsu się wypowie:D

      Usuń
    2. A ja za to nie mam Świeżo Malowane, więc też nie pomogę ;)

      Usuń
  13. Bardzo podobny do Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, nie mam, więc nie porównam ;)

      Usuń
  14. Jeśli Colorstay revlona, to ten z allegro - o połowę tańszy

    Nawet nie wiedziałam, że mam jakąś weryfikację obrazkową :/ Zaraz ją wyłączę. Dzięki za inf :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chybabym nie wpadła nawet na kupowanie gdzie indziej niż na allegro ;)

      Usuń
  15. Śliczny kolor, taki spokojny.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chce lato, wakacje i morze! buuuuuuu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.