niedziela, 18 marca 2012

Tydzień dziesiąty - Bajkowe paznokcie

Dzisiaj będzie tylko jedno zdjęcie :P Wszystko przez top, który rozmazał mi Żwirka i Muchomorka. Nie miałam już siły malować panów jeszcze raz, więc zrobiłam co mogłam w programie graficznym, żeby dało się to oglądać. 
Tło mojej radosnej twórczości to Orly Jealous, Much? z kolekcji Cool Romance. Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy. Reszta wymalowana białą farbą akrylową i pisakiem do płyt, który nie polubił się z topem ;)




Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:

Szczegóły TUTAJ.
Niniejszym ogłaszam koniec "10-tygodniwej akcji paznokciowej"  na blogu bottle of happiness :)

53 komentarze:

  1. Moja bajkaaaaa! :D. Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dzisiaj oglądam jak mam okazję ;)

      Usuń
  2. ojeju jakie świetne! kurde Ty to zdolna jesteś:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :)
    Słabo pamiętam tę bajkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej w pamięć zapada to, co się najbardziej lubi ;)

      Usuń
  4. No świetne są ! Bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D:D:D:D żwirek kręci z muchomorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwóch gości mieszkających w jednym domu - to się musiało tak skończyć XD

      Usuń
    2. to żeś sobie wybrała bohaterów :D

      a przy okazji:

      http://www.youtube.com/watch?v=1RULMxJuRio

      Proszę zwrócić uwagę zwłaszcza na wątek od min 1.21 :D Dzieje się tam coś niepokojącego :D

      Usuń
    3. Kurczę, jakiś zagoniony odcinek, w TV tego nie puszczali XD To wyjaśnia wiele rzeczy w fabule kolejnych odcinków ;>

      Usuń
    4. bo to jest dla starszych dzieci <:

      Usuń
  6. Jednym słowem superowe :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie ich namalowałaś:). Bardzo podoba mi się bazowy lakier, boski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiałam ich oglądać! :)

    wyszło Ci rewelacyjnie, podziwiam precyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha :))))))) dobry mani, swietny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje pomysłu są świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki czad! :D W życiu jeszcze takich fajnych nie widziałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. słodkie :D
    też lubiłam żwirka i muchomorka :D
    btw też mam miętowe paznokcie dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję pomysłu!
    żwirka i muchomorka pamiętam z dzieciństwa jak przez mgłę, ale kiedyś-tam oglądałam ;)
    bazowy lakier cudny =)

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa genialne! fantastycznie wyszło :D
    szkoda, że top popsuł dzieło

    OdpowiedzUsuń
  15. Z jednej strony uważam, że jest ślicznie namalowane, ale z drugiej nie podoba mi się, bo mam uraz do tej bajki :P Nie wiem czemu zawsze się jej bałam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyszło, perfekcyjnie i z humorem; samej bajki jakoś nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Poprawiły mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. he he nieźle, żwirek i muchomorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne! Uwielbiam Żwirka i Muchomorka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie Ci wyszło :) nic nie widać żeby było coś rozmazane! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja siedzę i szaleję za tym wzorem :D

    To jest nie tylko świetnie wykonane - bardzo fajnie to też rozplanowałaś: postaci centralnie, a pattern [oj cicho, to słowo mi tu najlepiej pasuje ;P] - peryferyjnie [ja i moje słownictwo].

    Zachowałaś dokładnie tę samą kolorystykę - kolejny duży plus: no fantastyczna jesteś po prostu.
    Dzięki, że przedłużasz pamięć najlepszych bajek - bajek z mojego dzieciństwa! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne! Przepiękne wykonanie i świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja poproszę jeszcze krecika, albo muminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muminki to nie moja baja. Nad krecikiem się zastanawiałam, ale w sumie ciężki jest ^^"

      Usuń
  24. Dałaś czadu dziewczyno ;-P genialne wyszły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.