czwartek, 5 kwietnia 2012

Hean Mega Colour 404

Kolejne maleństwo, które otrzymałam od firmy Hean do testowania. Tym razem jest to Hean Mega Colour 404.


Kolor lakieru to mocno rozbielony róż. Po nałożeniu od razu skojarzył mi się od razu z lodami truskawkowymi, mniam ;) Kto zgadnie jakie wykończenie przypisuje mu sklep internetowy firmy Hean? Tak jest, wg sklepu to perła. Wg mojej skromnej osoby jest to shimmer wpadający lekko we frost. Ale co ja się tam znam ;p
Butelki w tej serii mają pojemność 6ml i w heanowym sklepie internetowym kosztują 3,99zł za sztukę. Na butelce umieszczono jedynie informację o marce produktu oraz nazwie serii. Numerek znajduje się na wierzchu nakrętki. Pozostałe informacje zostały umieszczone na srebrnej nalepce przyklejonej do nakrętki. Tym razem naklejka nie ucierpiała podczas malowania ;>


Malowanie paznokci, podobnie jak przy poprzednich lakierach, wspominam przyjemnie. Pomimo małych rozmiarów butelki pędzelek ma przyzwoity rozmiar i operuje się nim wygodnie. Krycie lakieru jest średnie. By zakryć końcówki potrzebowałam trzech warstw. Schnie trochę wolniej niż Hean Mega Colour 425, ale i tak całkiem przyzwoicie. Oczywiście wszystko zależy od grubości nakładanych warstw. 
Podobnie jak lakiery testowane przeze mnie do tej pory utrwaliłam go topem i nosiłam go przez 3 dni dni robocze ;) Wytrzymał bez odprysków z lekko startymi końcówkami.

Zdjęcia w słońcu.


 Zdjęcia w cieniu.

Po dniu noszenia dodałam na paznokcie wiosenny wzorek wykonany farbami akwarelowymi. Głowy nie dam, ale chyba potraktowałam później paznokcie lakierem matującym z China Glaze. Ach ta moja dobra pamięć ;)


51 komentarzy:

  1. świetny kolor lakieru ! ;)
    ach.. pastelowy róż.. ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym wzorkiem tak słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek śliczny i te wzorki... Bajeczne! A ja mam w domu cały komplet farb, muszę się do nich dobrać wreszcie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo dzisiaj spamujemy u Ciebie \m/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wnioskuje o pokazanie zainteresowanym pociętych opuszków i pofarbowanych uszu! bo będzie spam i pikieta!

      Usuń
    2. Oooooo chcę zobaczyć pikietę :D
      Poczułam się zaciekawiona a nie zastraszona ;p

      Usuń
    3. zorganizowana na szybki XD

      https://lh4.googleusercontent.com/-dhH9qReHCeg/T32IpxkzoUI/AAAAAAAADBQ/2lDa_GC49uA/s650/pikieta.jpg

      Usuń
    4. popłakałam się ;_______________________________;
      XDXDXDXDXDXD

      Usuń
    5. jak nie ulegniesz zastosujemy kolejne środki XD

      Usuń
    6. I jak mam się ugiąć, skoro takie kuszące obietnice padają? ;p

      Usuń
  5. Świetny jako podkład pod wzorki, ale samego bym go nie nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny delikatny kolorek:) I chyba nawet bez wzorku bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak tak można, taki piękny wzorek :P

      Usuń
  7. piękny kolor! 100% w moim stylu :)

    a kwiatki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek :) a i kwiatuszki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek, bardzo delikatny i dziewczęcy ;). Ze wzorkiem wygląda ładnie ale bardziej podoba mi się solo na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor :) Bardzo takie lubię :)
    Kwiatki dodają jeszcze większego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zarówno kolor różu, jak i ten motyw kwiatuszków- suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki maluszek :))
    takiego koloru szukam:)
    a wzorek jaki artystyczny :O :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tym motywem kwiatuszków wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie delikatne kolorki na paznokciach. A motyw z kwiatkami wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier podkładowy bardzo ładny, ale wzorki to już w ogóle malina.. Pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolorek, a zdobienie rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ile warstw masz namalowanych?

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kolor <3 :D Ale czemu u mnie nie ma kosmetyków Hean? :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziw dla Twoich zdolności manualnych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z kwiatuszkami mu ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kwiatuszki bardzo precyzyjne ! :)

    KOCHANA ZAPRASZAM CIĘ DO MOJEGO CZEKOLADOWEGO ROZDANIA!
    Do wygrania słodkości od Chocolate Company : 2x Hotchocspoon i Chocbar!
    http://pysiapatrysia.blogspot.com/2012/04/mam-nadzieje-ze-podoba-wam-sie-sodka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmatowiony wygląda bardzo ciekawie, chyba dobry będzie do frencha czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny delikatny odcień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. lakier piękny, ale wygląda jeszcze lepiej z kwiatkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie w moim guście, ale na twoich paznokciach i tak mi się podoba:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Średnio mi się podobał ale u Ciebie wydaje się o wiele bardziej interesujący, samej zabrakło mi cierpliwości dla 3 warstw. I znów Ci te kwiatki tak ładnie wyszły:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje pazurki ślicznie wyglądają w jasnym ubranku :)
    a kwiatki jak zwykle są świetne (nuuuuda :D)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idzie nowe. Zaczyna mnie brać na jasne kolory. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny kolor, nigdzie nie mogę takiego znaleźć :(
    Dziewczyno, jaki ty masz talent do tych wzorków!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.