sobota, 28 kwietnia 2012

Hean Mega Colour 433

Ostatni z kolorowych lakierów, które dostałam od firmy Hean do testowania. Hean Mega Colour 433.

  
Butelki w tej serii mają pojemność 6ml i w heanowym sklepie internetowym kosztują 3,99zł za sztukę. Na butelce umieszczono jedynie informację o marce produktu oraz nazwie serii. Numerek znajduje się na wierzchu nakrętki. Pozostałe informacje zostały umieszczone na srebrnej nalepce przyklejonej do nakrętki.

Lakier to mleczny żelek z różowymi tonami. Krycie ma minimalne i w sumie nadaje się moim zdaniem głównie do frencha. Jedna warstwa daje na paznokciu ładny połysk, prawie bez koloru, w dodatku nie robi żadnych smug. Moje paznokcie po tonach kolorowych lakierów są przeważnie lekko żółtawe, więc Wam nie pokażę tej pojedynczej warstwy ;P Za to postanowiłam sprawdzić ile warstw potrzeba do przyzwoitego krycia - poddałam się po czterech. Po drugiej warstwie lakier nadaje odrobinę koloru, ale  końcówki są nadal bardzo widoczne. Na nierównej płytce widać prążki, za to na gładkiej nie smuży prawie wcale. Przy trzeciej warstwie końcówki są ciągle widoczne, a smugi prawie niedostrzegalne. Po czwartej warstwie widać to co na zdjęciach.
Ponieważ nie wymagam cudów po takiej ilości lakieru całość potraktowałam warstwą Seche Vite. Ale pierwsze dwie warstwy wyschły i utrwaliły się w przyzwoitym czasie.
Lakier gościł na moich paznokciach trzy dni i nawet końcówki niezbyt mocno się pościerały.




Żeby odwrócić uwagę od widocznych końcówek poprosiłam mojego kota, żeby się zmniejszył, wszedł w czerwoną farbę akrylową i przebiegł mi po paznokciach. Oto co nam wyszło ;)





24 komentarze:

  1. zdolniacha, ładny ten kolorek i słodkie łapki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tymi łapkami świetnie!
    chociaż myślałam, że to psie łapki XD

    PS "Żeby odwrócić uwagę od widocznych końcówek DODAŁAM POPROSIŁAM mojego kota (...)" :D - sprawdzasz czy czytamy notkę? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki :D Tak to jest jak się zmienia zdanie w połowie pisania XD

      Usuń
  3. Ładny kolor, ale szkoda, że niekryjący. A te łapki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie łapki <3 A sam lakier nie przypadł mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nono kotek się postarał :))
    wygląda słodko:)
    sam lakier też jest ładny tylko te krycie phii;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mam ten kolor.. Albo jakiś podobny.. Odcień mi się podoba, szkoda że krycie kiepskie.. No i wzorek też fajny.. Prosty, ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdolny ten Twój Kot, powiedz mu, że umawiam sie z nim na lekcję magii !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz zaczarowanego Kotka! No, no:) Co do lakieru Hean to lubię takie róże, ale gdy są kryjące:) Nie lubię takich, przy których końcówki prześwitują po wielu warstwach:D Mam podobnie jak Ty, moje paznokcie są zżółknięte po tylu kolorach na paznokciach i wolę unikać pokazywania ich na goło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. lakier jest przepiękny, idealny, cudowny, ja go chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to zazdroszczę kotka! :) Świetnie to wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet ładnie te cztery warstwy wyglądają. A z wzorkiem to już super:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Po tej czwartej warstwie jak dla mnie jest prawie idealnym nudziakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezly ten lakier, najpierw jak zobaczylam buteleczke to sie przestraszylam ze perla ale na szczescie nie ;)
    Lapki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudowne łapki *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie współgra z czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te czerwone kocie łapy ożywiają manicure;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Razem z kotem macie cudowne łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łapkowy mani mnie całkowicie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.