piątek, 13 kwietnia 2012

Kleancolor Holo Chrome

Pora wreszcie coś pokazać ;) Dzisiaj na paznokciach Kleancolor 94 Holo Chrome, który kupiłam w sumie przez (fajnie mieć na kogo zwalić winę XD).
Nazwa lakieru jest moim zdaniem myląca, ponieważ jest to raczej glitter niż prawdziwe holo. Ale za to w przeciwieństwie do glitterów zmywa się dobrze i nie trzeba do tego żadnej folii.
Lakier niestety nie jest mocno kryjący i potrzebowałam trzech warstw, żeby zakryć końcówki. Po pierwszej warstwie, która wyschła w przyzwoitym czasie, paznokcie są szorstkie. Po drugiej warstwie, która oczywiście schnie dłużej też są szorstkie, ale trochę mniej. Po trzeciej nawet nie próbowałam czekać na wyschnięcie, tylko nałożyłam Seche Vite. Seche wyschło a Kleancolor pod spodem był długo mokry, a że położyłam się wcześnie to porobiłam sobie na płytkach trochę odcisków. Na szczęście są one prawie niewidoczne, najbardziej widać jak na środkowym palcu się lakier zsunął >_<
Mimo kłopotów z wysychaniem i tak mi się podoba :]

 Zdjęcia w słońcu. 
Kolor lekko przekłamany, chyba powinno być więcej fioletowych tonów.
Ale może mi się wydaje ;)


34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. jaką znowu konkurencję? ja jestem bezkonkurencyjna ;P

      Usuń
    2. a moje wrzosowisko? zoba ile wiary po nim stąpa XD

      Usuń
    3. skoro tylu Ci stąpa, to co się o konkurencję martwisz? ;P

      Usuń
    4. pacze i widzę co wyżej, nie?

      Usuń
    5. hmm czyli zakamuflowany komplement ;>
      dziękować :D

      Usuń
  2. bardzo fajny kolorek :D fioletoniebieski z drobinkami :D w ogóle masz cudny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak nie lubię brokatowych laierów

    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak długo schnie. Ale przyznam, że kolorek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak patrzę na twoje zdjęcia a potem na swoje paznokcie to stwierdzam że ja w ogóle nie umiem ich malować. Nigdy nie osiągnę takiego równego górnego brzegu lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening czyni mistrza i nigdy nie mów nigdy ;)
      Zawsze możesz sobie brzeg trochę wyrównać cienkim/płaskim pędzelkiem moczonym w zmywaczu.

      Usuń
  6. piękne zdjęcia pięknego lakieru na pięknych paznokciach :] no pięknie po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam gapić się na Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przestałabyś wreszcie kusić !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A myślałam, że to moja wina, że on tak długo schnie, bo za grube warstwy nakładam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki już urok większości Kleancolorów >_<

      Usuń
  10. Śliczny <3 Przypomina mi trochę Sensique Fantasy Glitter - Confetti:)

    OdpowiedzUsuń
  11. foch, jak można mieć taki ładny lakier

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.