niedziela, 8 kwietnia 2012

Projekt Rainbow - Tydzień Czerwony

No to zaczynamy zabawę. Do 8 kwietnia miało się na blogu pojawić coś czerwonego i oto jest czerwona tęcza :>
Od dłuższego czasu rozglądałam się za czerwonym lakierem z wykończeniem holograficznym, najlepiej linearnym. Z jakiś tajemniczych powodów czerwone holo jest jeszcze rzadziej spotykane niż czterolistna koniczyna. Chyba jedyne miejsce, w którym widziałam prawdziwe czerwone holo to sklep internetowy llarowe, jest tam nawet kilka różnych do wyboru. Ale za to ceny wszystkich lakierów w tym sklepie są co najmniej wstrząsające i dla mnie zdecydowanie zniechęcające. 
W końcu na urodziny postanowiłam zaszaleć i zamówiłam tam całe 3 lakiery w tym to cudeńko - Glitter Gal H704 Red 3D/Holo. Maleństwo ma tylko 9ml i kosztuje całe 14$ ;_; Na szczęście krycie ma porządne i dwie warstwy wystarczą, więc w sumie mam ciągle pełną butelkę. Sądząc po pierwszej warstwie schnięcie jest w porządku, ale nie sprawdzałam na drugiej, tyko od razu potraktowałam paznokcie topem przyspieszającym wysuszanie.
Trwałość jest niezła. Na zdjęciach lakier na paznokciach po dwóch dniach intensywnego zmywania, krojenia warzyw, mycia głowy i innych wykańczających paznokcie zabiegów. Efektem są jedynie starte końcówki, żadnych odprysków.
 Zdjęcia w sztucznym świetle.
 


Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:


Szczegóły TUTAJ.

47 komentarzy:

  1. Nie przepadam za czerwonymi paznokciami (głównie dlatego, że od jakiegoś czasu WSZYSCY je tak malują :/// ), ale to holo jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś kochałam mocną czerwień na paznokciach, ale od kiedy tak jak mówisz wszyscy je noszą, nawet teraz na wiosnę to już nie mogę patrzeć na te kolory, tak samo mam z pomarańczowym, jak widzę to mnie coś bierze...

      Usuń
    2. to chyba coś, jak z frenczem. swego czasu był nieziemsko popularny, szczególnie w połączeniu ze strasznymi, tipsowymi kwadratowymi łopatami :) teraz widzę go coraz rzadziej i w o niebo lepszym wydaniu, więc powoli zaczyna mi się nawet podobać :)

      Usuń
    3. Jesteście zbyt wrażliwe XD
      Nabrałam ochotę na pomarańczowe paznokcie ;P

      Usuń
  2. pięknie wyglądają:)


    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny... Uwielbiam czerwone paznokcie, a ten wygląda wprost olśniewająco :3

    OdpowiedzUsuń
  4. urodziny? kiedy, co, jak? jakaś bibka się szykuje?
    zaproszenia w bąbelku nie było :<

    czerwone holo? pierwsze widzę :] dość interesujący widok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odejdź w końcu od tego stołu i odpowiedz! XD

      Usuń
    2. Urodziny były jak zamawiałam :P
      wychodzę z założenia, że w moim wieku nie ma co świętować, tylko przyjmuję dary ;P

      Usuń
    3. a więc wspomniałaś o tym tylko po to by złożyć Ci dary? oj Ty Ty wyłudzaczu Ty <:

      Usuń
    4. dziękuję za komplementa :D

      Usuń
    5. rozumiem, że mniej niż tysiaka lakierków to nie nie mam co składać u Twych stóp?

      Usuń
    6. jak dla Ciebie mogę jedno zero skreślić, ale na większe ustępstwa się nie zgodzę

      Usuń
    7. nim się zgodzę zerknę pozwól na stan mego konta XD
      na mini MIYO mi syknie XD

      Usuń
  5. Piękny, na szczęście czerwone holo mnie nie kusi :) Co jeszcze kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holograficzny top Hits - Hefesto (genialny) i Hits Mari Moon Dreamer

      Usuń
  6. piękne holo *_* cudownie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Super <3 jejku, mi po tylu czynnościach nie zostałoby połowy lakieru XD

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, to mię się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest. Super prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łaaaaaaaaaaaaa umarłam *.* najpiękniejszy lakier, jaki kiedykolwiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest :) Ma to "coś"

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, jestem pod wrażeniem trwałości, u mnie lakier zszedł po połowie dnia sprzątania.

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim mieście w drogerii bodajże widziałam ostatnio czerwone Holo :) A efekt jest świetny, na Twoich paznokciach wygląda to fantastycznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmę poproszę, żebym mogła obczaić ;> Niestety czerwony czerwonemu nierówny, bardzo często wpadają w malinę. Poza tym holo bywa słabe i mocne, ja uwielbiam mocne :>

      Usuń
  14. Mimo, że czerwieni mam w swoich zbiorach sporo, to jakoś ostatnio nie pałam miłością do tego koloru.. Muszę jednak przyznać, że ten holo jest śliczny.. Chyba właśnie dlatego, że jest taki inny, niespotykany.. Bardzo ciekawy lakier..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam od paru miesięcy z różem, ciągle mam nadzieję, że mi przejdzie ;)

      Usuń
  15. Przepiękny, nigdy na oczy nie widziałam takiego ładnego czerwonego holo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Porządny ;-) Świetny, pierwszy raz widzę czerwone holo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. w tym roku omijam czerwień szeroki łukiem, testuję inne "korory" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuj, testuj :D Ale popatrzeć na kimś chyba możesz? ;)

      Usuń
  18. oo czerwone holo, fajnie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwonego holo to jeszcze nie widziałam, ale prezentuje się niezwykle interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny kolor, niesamowicie oryginalny! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  21. nie widziałam jeszcze takiej czerwieni, porywająca :>

    OdpowiedzUsuń
  22. oh... przepiękny ten lakier do paznokci!!! niespotykany!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ mocny efekt holo :-) odcień czerwieni też cudny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.