niedziela, 15 kwietnia 2012

Projekt Rainbow - Tydzień Pomarańczowy

OMC a bym przegapiła ten tydzień ^^" Na szczęście moja podświadomość zadziałała i w samą porę sięgnęłam po pomarańczowy lakier. Mówcie sobie co chcecie, ale ja pomarańcz bardzo lubię i uważam, że mi pasuje.
Na Riveting z kolekcji China Glaze Capital Colours przyszło mi trochę poczekać. Zamawiałam go dwa razy, bo zanim pierwsze zamówienie przeszło do fazy realizacji, to okazało się, że wszystkie egzemplarze na transdesign są już wyprzedane. Na szczęście przy drugiej próbie był dostępny i oto jest. Piękny soczysty pomarańcz ze złotym glassfleckiem, który na paznokciach jest zdecydowanie widoczny. Lakier to odpowiednik Dystryktu 3 odpowiedzialnego za technologię. Pomarańcz nie bardzo kojarzy mi się z taką tematyką (prędzej z więziennictwem XD), ale po przeczytaniu "W pierścieniu ognia" jestem skłonna stwierdzić, że może ma coś wspólnego z drutem ze zwoju Beetee, chociaż o ile pamiętam tamten był raczej złoty.
Riveting malowało się bardzo przyjemnie. Na paznokciach mam dwie warstwy i niby uzyskałam dobre krycie, ale nie miałabym nic przeciwko trzeciej warstwie, bo momentami końcówki były widoczne. Schnięcia i wytrzymałości jak zwykle nie sprawdzałam, bo szkoda mi czasu ;p Ale po dwóch dniach noszenia nie zauważyłam żadnych przykrych niespodzianek.

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu

A na koniec w ramach ćwiczeń ręki i wyobraźni wymalowałam technologiczny wzorek. Czarny kolor jako dodatek bardziej by mi się podobał, ale chciałam uzyskać coś co będzie bardziej kojarzyć się z układem scalonym.

 Wszystkie zdjęcia jak zwykle można powiększyć.


Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:



Szczegóły TUTAJ.

60 komentarzy:

  1. Nieźle iskrzy ta pomarańczka :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze powiedziane ;) Ma w sobie żar :) zapraszam do obejrzenia projektu tęcza na: http://lovenails3.blogspot.com pozdrawiam

      Usuń
  2. świetnie Ci to wyszło :D bardzo dobry pomysł, jak i wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ło matulo jaki on śliczny *.* oczywiście na moich zgrzebłych łapach prezentowałby się nad wyraz źle, ale u Ciebie kocie :> bomba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jaka jestem szczęśliwa, że mi takie kolory pasują XD

      Usuń
  4. Piękny kolor ma ten lakier. Wzorki bardzo ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna pomarańcz. Daje po oczach, ale i tak jest strasznie fajna :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten lakier bazowy.. A wzorek wyjątkowo średnio mi się podoba, ale za to od razu skojarzył mi się z jakimiś układami scalonymi czy innym tego typu ustrojstwem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze Ci się skojarzył, z czego wynika, że dobrze go namalowałam ;)

      Usuń
  7. Piękny jest ten kolor, uwielbiam takie soczyste !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym układem, ale chyba efektowniej wyglądałby w kolorach srebrno/metalicznych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież jest srebrny metalik XD Tyle, że na pomarańczy a nie standardowej zieleni płyt głównych ;)

      Usuń
  9. ale cudowny wzorek! muszę właśnie uzupełnić swoją kolekcję w pomarańcze,bo mam tylko jeden! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny kolor :) uwielbiam to wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna, intensywna pomarańcza! a z wzorkiem cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za pomarańczą, ale gdy jest zmieszana z czerwienią, to takie połączenie podoba mi się:) Masz ładne, długie paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dopiero co jakiś zielony widziałam... no nie nadążam za Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie nadążam, ale lidzie mi narzekają, że chcą więcej ;)

      Usuń
  14. ślicznie wygląda na Twoich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny kolor,uwielbiam takie soczyste.

    Lila
    http://lcg-esmalterapia.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dla mnie takie pomarańcze, nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ksiazki i nie wiem jak ten pomaranczowy nawiazuje do technologii, do tego kolor wcale mi sie nie podoba, ja nie przepadam za takim zarowiastym pomaranczowym, do tego jeszcze te zlotwe drobinki, troche brrr jak dla mnie ;)
    Technologoczny wzorek za to mnie zachwycil! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż wzorek się podoba ;)

      Usuń
  18. Przyjemniaczek:):) Aż nabrałam ochoty na taki kolor, może odgoniłby pogodę jaką mam teraz za oknem (jest szaro, buro i pada deszcze wrrr):(

    OdpowiedzUsuń
  19. Uhhh, jaki oczodajny - podoba mi się : ]
    Widziałaś? Ktoś cię rozgryzł :D
    http://kwejk.pl/obrazek/1096069/brzmi,rozsadnie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Technologiczny wzorek - Ty to masz wyobraźnie:) Lakier wygląda bardzo płomiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. kształt paznokci to masz piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Grr grr grr, a już myślałam,
    że będę pierwsza, kiedy powiem że "niezły układ scalony zmajstrowałaś", to mnie musiała uprzedzić, no!
    Powiem więcej: Twoje działanie było do tego stopnia perfidne i podstępne, że napisałaś to zanim ja nawet tu weszłam, no szczyt wyrachowania, no!^

    Dobra, na dziś wyczerpałam dawkę głupot ;)
    Do rzeczy:
    Bardzo ładna substancja z tego lakieru, podoba mi się zwłaszcza sposób, w jaki odbija światło - między jednym pazurkiem a drugim, tworzą się takie dodatkowe, fajne refleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niech żyją kolory!
    dobre na dzisiejszy smutny dzien

    OdpowiedzUsuń
  24. switny kolor a wzroki bardzo pasuja

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor jest przepiękny! A wzorek... Brak mi słów:) Co za precyzja:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi to bardziej wykorzystywanie węgla z Dwunastki przypomina, a nie technologię... A najbardziej to "dziewczynę igrającą z ogniem" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.