środa, 2 maja 2012

China Glaze Stone Cold

Stone Cold to kolejny lakier China Glaze z kolekcji Capital Colours, na który się skusiłam. Capital Colours powstała by promować film The Hunger Games i składa się z 12 lakierów odpowiadających 12 dystryktom świata Panem. Stone Cold to odpowiednik Dystryktu Drugiego zajmującego się kamieniarstwem itp., zatem wizualnie i z nazwy pasuje do dystryktu jak ulał.
Wykończenie lakieru to mat czy może raczej suede. W każdym razie wysycha bez połysku i jest bardzo miły w dotyku ;) Malowanie jest lekko utrudnione przez szybkość z jaką wysycha. Stone Cold może być jednowarstwowcem pod warunkiem, że umiecie szybko nakładać równą warstwę. Nie ma mowy o powtórnym maźnięciu tego samego miejsca po kilku sekundach, bo zasychający na wierzchu lakier przesuwa się razem z pędzlem i tworzy dziurę. Brzmi strasznie, ale da się to opanować. Ja po prostu zrezygnowałam z jednej idealnie równej warstwy, na rzecz dwóch i nie miałam więcej przykrych niespodzianek, drugą warstwę nakładało mi się nawet całkiem przyjemnie. W dodatku dwie warstwy tego lakieru schną i utwardzają się w parę minut. Nic tylko malować.

 Zdjęcia w słońcu.

Wytrzymałość lakieru nie powala, w ciągu dnia się lekko ściera na całej powierzchni. Zanotowałam nawet odprysk. Oczywiście można przedłużyć żywotność lakieru dodając do niego top. Matowy efekt znika, ale moim zdaniem lakier wcale na tym nie traci ;)

 Zdjęcia w słońcu - wersja z topem.

47 komentarzy:

  1. Marzenie.. Dla mnie ten lakier jest przepiękny.. Ale zdecydowanie wolę go w wersji matowej.. Szkoda tylko, że z trwałością kiepsko.. Mimo to skłonna byłabym mu to wybaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można dorzucić warstwę i nawet na wyschnięcie nie trzeba czekać ;)

      Usuń
  2. jeżżżu, wykończenie zamszowe o.O pierwsze słyszę, czego to się człowiek nowego dowiaduje co rusz :D no ale cóż ja zatrzymałam się na perłowym XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz jaki mam pouczający blog?
      a perłowe wykończenie jest już kultowe \m/

      Usuń
    2. zwłaszcza w jednej firmie, imienia której nie należy wymieniać XD

      Usuń
  3. Nie wiem jak bym się czuła z takim lakierem ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. wersja matowa podoba mi się okropnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, podoba mi się, podoba mi się!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie jak zamszowe buty :D ale jest cudowny, normalnie az trochę przypomina kamienie :P gdyby każdy lakier tak sechł... *rozmarzony*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja matowa dużo lepsza. Jestem zakochana w tym lakierze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałaś "gdzie jest nemo" ? Kojarzysz mewy? Nie? to pacz!



    Daaaaj! Daj? Daj! Dajjjj! Dajdajdajdaj! Daj? Daj daj daj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaj się - ile czasu miziałaś się po paznokciach, zanim położyłaś topa?

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier mega :D Mogłabyś mi napisać tutaj gdzie go kupiłaś? All?
    I moim zdaniem lakier jednak traci na uroku po potraktowaniu go topem. Ale to moja opinia hehe. Jednakże wykończenie tego lakieru jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny lakier. Bardzo mi się podoba. Z topem też rewelacyjnie wygląda. Ja pewnie umęczyłabym się przy malowaniu i na dodatek wkurzyła, że ma taką kiepską jakość ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde, kolejny fajny lakier pokazujesz. No nie ma tak, już tu nie wchodzę, bo kusisz za bardzo:P;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz widze taki lakier swietny jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za matowymi lakierami, ale ten w macie wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. uuu genialny jest :))
    mat zachwyca ;]]

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny jest, nigdy nie miałam matowego lakieru, ale chyba będę musiała zakupić

    OdpowiedzUsuń
  17. Posiadam. Zadowolonam. Mało jest zamszaków, a ja bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po zdjęciach wnioskuję, że ma to ten typ lakierów jak Beam Me Scotty! z galaktycznej limitowanki Catrice? Bo mam go i oprócz wykończenia ma również takie same cechy przy nakładaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ściągnęli od OPI Suede Collection ale można przymknąć na to oko, zerkając na Stone Cold i Riveting :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie wygląda jak imitacja asfaltu:) Jest niesamowity - do tego to krycie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne wykonczenie, kolor ciekawy :)
    No i to drugi swietnie dopasowany lakier do dystryktu :)
    Po pierwszym jaki pokazywalas, takim z kamieniami szlachetnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier ma bardzo fajny kolorek, fajnie połyskuje :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebię <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten lakier, ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o cholera!!!!!!!!!!! zakochałam się....

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest taki kamienisty:D Zdecydowanie wolę w macie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Matowy jest niesamowity! Btw piękny kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio baardzo polubiłam matowe lakiery:) Masz prześliczne pazurki:)Dodaje do obserwoanych i zparaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest po prostu NIESAMOWITY, dawno nie widziałam czegoś co tak by mi się spodobało, wow!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. szkoda, że taka kiepska trwałość, bo kolor piękny. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.