niedziela, 6 maja 2012

Projekt Rainbow - Tydzień Niebieski

Niedziela mnie w tym tygodniu zaskoczyła i malowałam paznokcie w sumie na ostatnią chwilę. Dlatego dzisiaj "tylko" swatch lakieru, który widziałam jedynie w małej drogerii w moim mieście. 
Cosmo M66 to lakier z niebieską bazą i masą srebrnego, bardzo drobnego brokatu, który w sprzyjających okolicznościach czasem nawet błyśnie jakimś kolorem, ale przeważnie wygląda tak jak na zdjęciach. Buteleczka ma 8 ml pojemności i kosztuje parę złotych, ale nie pamiętam ile, bo kupowałam go prawie rok temu.
Lakier śmierdzi okrutnie, w pierwszej chwili pomyślałam, że gorzej niż Kleancolory, ale szybko się przyzwyczaiłam do tego zapachu i już  nie jestem tego taka pewna ;) Dziwny gruby pędzel utrudniał mi nałożenie równej warstwy. Miałam wrażenie, że brokat powchodził między włókna (czy jak to nazwać) i dlatego pędzel jest bardzo rozcapierzony na dole. Ale jak widać dałam radę pomalować paznokcie bez ubrudzenia skórek, więc nie jest taki zły.
Sądząc po pierwszej warstwie schnięcie nie jest zbyt dobre, w dodatku lakier wysycha bez blasku i gładkiej powierzchni, dlatego po nałożeniu drugiej warstwy potraktowałam go Seche.
Zmywa się przyzwoicie. Nałożony na dwie warstwy Nail Tek Foundation II nie potrzebuje nawet metody na folię.

 Zdjęcia w świetle naturalnym. Zachmurzenie duże.


 Zdjęcia w sztucznym świetle.

Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:


Szczegóły TUTAJ.

43 komentarze:

  1. Mimo trudności w malowaniu wyszło bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się świeci :). Kolor jak dla mnie zbyt żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze żałuję, że dużo tak pięknych kolorów jest dostępnych tylko w osiedlowych drogeriach :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a najsmutniejsze, że takich drogerii coraz mniej :(

      Usuń
  4. Ale śliczny :) W takich osiedlowych drogeriach to można się na cudeńka natknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczny, i wogóle bez żadnej smugi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny ma taką głębie:)kojarzy mi się z takim lazurowe morze ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pod postem o lakierze China Glaze Stone Cold nie odpowiedziałaś mi na jedno pytanie. Gdzie go kupiłaś? ;-) Pisze to jeszcze raz bo nie jestem jakimś lakierowym maniakiem ale w tym Stone Cold się po prostu zakochałam!
    I jeszcze jedno dodatkowe: znasz lakiery o takim samym/podobnym wykończeniu? Jak tak, to które to?

    Z góry dzięki za odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sorrki, jakoś mi umknęło ^^"
      Stone Cold kupiłam na stronie http://transdesign.com, z tym że tam najbardziej opłaca się 9 lakierów za jednym zamachem kupić, bo płaskie pudełko tyle mieści. W Polskich sklepach internetowych kosztuje parę złotych więcej ale da się przeżyć. Czasem kupuję tutaj http://alphanailstylist.pl/ i z tego co widzę Capitol Colors jest. http://www.beautyflo.pl/ też ma w ofercie China Glaze ale nie wiem czy Stone Cold mają.
      O podobne wykończenie raczej ciężko. Ale można np. pokryć lakier glasspleckowy warstwą matującego topa (ja używam Matte Magic z China Glaze). Niekoniecznie wyjdzie równie ładnie ale też ciekawie. Tu masz przykład: http://bottle-of-happiness.blogspot.com/search/label/O.P.I.

      Usuń
    2. Dziękuje ślicznie za odpowiedź :-)

      Usuń
  10. Ale ładnie się mieni. Me likeyy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem przyjemny choc ja z niewiadomych mi względów niebieskości omijam ;) może najwyższy czas to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może powinnaś, ale ja Cię nie będę namawiać, bo później winę na mnie zrzucisz ;p

      Usuń
    2. i tak co by paka nie przyszła to mówię mojemu "To od tej kasi, wiesz? co ma kota" :D zawsze jest na Ciebie

      Usuń
    3. Interesujące, wysłałam do tej pory 3 paki, a Ty ciągle dostajesz ode mnie. Jakieś cudowne rozmnożenie XD

      Usuń
    4. no tak mnie rozpieszczasz a pieniądze na koncie XD

      Usuń
    5. chyba raczej na kocie XD albo dokładniej: w kocie XD

      Usuń
  12. Jest piękny:)
    tylko smerfa brakuję :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie wlasnie niebieskie z drobinkami.
    Ale ale..patrze na tego Jerzego "po lewo" i coraz bardziej nabieram na niego ochoty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się do Jurka w takim razie zapisałaś ;>

      Usuń
  14. jejuuuu, jest śliczny !
    oglądam zdjęcia poprzednie i jestem w szoku jaki ty masz wielki talent i co potrafisz zrobić z paznokciami ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Staram się jak mogę, głównie przez bloga ;)

      Usuń
  15. Przepiękny niebieski, bardzo w moim stylu!
    Aż trudno uwierzyć, że dobrze się zmywa [rozumiem, że w tym nie barwi płyty, bo niebieszczaki majo do tego tendencję...]

    Szkoda że po wyschnięciu nie jest gładki i blask też mu się ulatnia, hmmm... oooj tam. Wybaczam mu.^
    Tak samo jak wybaczam dziwny gruby pędzel [chyba wiem o jakim typie mówisz, co to mógłby za mietłę służyć^^].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dwóch warstw bazy schodzi całkiem nieźle. Nie wiem jakby z pojedynczej warstwy by się zmywało ;)

      Nie wiem czy by się na miotłę nadał, bo chyba za miękki, prędzej luźny pędzel do pudru XD

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.