poniedziałek, 14 maja 2012

Zieleń i złoto

Powiem Wam szczerze, że nie ogarniam co się wokół mnie dzieje, ani w pracy, ani w domu, a na blogu to już w ogóle. Poproszę tydzień wolnego na postawienie się do pionu >_< I jeszcze miesiąc na przejście Diablo 3 we wszystkie strony XD
To może jednak przejdę do notki właściwej. Bohaterem dzisiejszego odcinka jest lakier Zoya o wdzięcznym imieniu Yara. Niestety lakier należy do Alika (i ile go oddam ;P) i bardzo mi przykro z tego powodu, bo czułam się z nim świetnie. 
Na pierwszej serii zdjęć na paznokciach mam dwie warstwy Yary utrwalone i wysuszone bezbarwnym Essie Good to go!. Co prawda pierwsza warstwa wyschła szybko, ale zdecydowałam się na wysuszający top, bo nie chciało mi się czekać ani minuty dłużej niż to konieczne ;P Z malowania nie pamiętam żadnych przykrych incydentów. Jak widać na zdjęciach lakier składa się z zielonej bazy i złotego glassflecka, którego nie ma zbyt dużo, ale za to jak pięknie wygląda.




Po dniu noszenia takiego mani doszłam do wniosku, że przydałoby się więcej złota. Dlatego dołożyłam warstwę mojego ukochanego Essence 67 Make It Golden ze zdecydowanie nieulubionej serii Colour&Go. W głowie mi się nie mieści, że kiedyś złota nie lubiłam w żadnej postaci, na szczęście w porę zmądrzałam ;)


Wszystkie zdjęcia w świetle dziennym, bez słońca.
Zdjęcia można powiększyć, wystarczy kliknąć ;)


51 komentarzy:

  1. Bardzo ładny mani ale jak dla mnie bardziej w jesienno-zimowym klimacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto by się porami roku przejmował :P
      poza tym nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jesienna wg prognozy ;p

      Usuń
    2. *zdecydowanym ruchem przytakuje głową*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. widziałam większe ;P pokazywałam je zresztą też ;p

      Usuń
    2. Zgniłki są zajęczyste!!
      Powleczone jakąś złotówką [lub z nią wymieszane] jeszcze bardziej. Oj kurde.^

      Usuń
  3. Faktycznie z tymi złotymi drobinami wygląda lepiej =)
    u mnie wymiana: sprawdź moze coś sie zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny odcień, muszę sobie taki sprawić, bo nie posiadam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. nooo chociaż jedną osobę jara Yara ;)

      Usuń
    2. Mnie nie jara :)
      Zupełnie nie mój kolor.

      Usuń
  6. świetny kolor i super połączenie, ja ostatnio też zajawkuję na złote ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Diablo 3 mówisz? Będę mieć pod koniec tygodnia <3
    A lakier ładny, ale nie podoba mi się z tymi złotymi kropkami :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie kropki tylko sześciokąty ;p nie znasz się ;p
      ale jako miłośniczce diabełka, mogę Ci wybaczyć XD

      Usuń
  8. połączenie jest świetne, złoto ze zgniłą zielenią wypada bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kojarzy mi się z zupą szczawiową :)
    ten kolor :)
    ale ładny,ładny:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor.. Chociaż ja osobiście zostawiłabym ją solo..

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za takim kolorem, ale ten jest piękny;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, mnie również podoba się bardziej solo. A co to essie, mogłabyś mi więcej o nim powiedzieć? Bo miałam go kupić ale oczywiście szafa essie była wyczyszczona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może porównam z Seche, bo zadanie mają mieć takie same. Ponoć utwardza się szybciej od Seche, ale jakoś nie zauważyłam, co nie znaczy, że nie jest to prawda. Nakłada się cieńszą warstwą niż Seche i nie zostają w nim bąbelki powietrza. Nie zauważyłam, żeby lakier ściągał, ale możliwe, że już nabrałam wprawy w malowaniu ;) W sumie bardzo go lubię, ale wolę sobie kupić wielgachną butlę Seche, bo w moim przypadku jest to bardziej opłacalne, skoro używam przynajmniej 3 razy w tygodniu.

      Usuń
  13. tak, ja też kiedyś złota nie lubiłam - teraz pomału się przełamuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam za słaby komputr na diaboła bubububu idę wydać wszystko na lakry chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łączę się z Tobą w bólu i idę kupić jakieś nailpolishe

      Usuń
  15. Taki troszkę żabi kolor:) Z essence na bogato.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, ze kolor dosc jesienny, to zloto go pieknie ozywia, a razem stanowia ladna calosc. Mimo brokatu ten mani wyglada na taki z klasa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach brokat i się nigdy tandetnie nie kojarzy, ale ja sroka jestem ;)

      Usuń
  17. lepiej wygląda ze złotkiem:) solo jest zbyt spokojny:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez brokatu jest ładny, a z brokatem po prostu bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak czytałam, to myślałam, że będzie: Bez brokatu jest ładny, a z brokatem po prostu lipa XD

      Usuń
  19. Ładny manicure :) Aczkolwiek nie moje kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę się zaYarałam.
    O rany, ja też ze złotem tak miałam. Ale teraz je oswajam. Najbardziej lubię stare.

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje pazury brzmią fantastycznie [nowość, normalnie nikt Ci tego nie mówił, jestem pierwsza^].

    ...lecę, zanim znowu się rozpłynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, tego jeszcze nie przerabiałam XD

      Usuń
  22. Ładnie to wygląda, ale na swoich paznokciach nie widzę tego koloru

    OdpowiedzUsuń
  23. zieleń ze złotem wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zobaczyłam topik to od razu wiedziałam, że to Essence :D świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.