niedziela, 10 czerwca 2012

Color Club Wild and Willing

Ale lenia złapałam. Takiego, że przez dwa dni z "gołymi" paznokciami latałam O.o Wszystko przez Grę o tron <3 Zrobiłam sobie maraton i oderwałam się na chwilę jedynie, żeby dodać posta i pomalować paznokcie do pracy. Swoją drogą openning do tego serialu jest genialny i nigdy mi się nie znudzi, jedyny, którego nie chce mi się przewijać ;)

Dzisiaj chcę Wam pokazać mój nabytek sprzed kilku tygodni Color Club Wild and Willing. Krycie ma raczej słabe. Na paznokciach mam 4 warstwy pokryte szybkoschnącym topem Poshe, ale mogłam poprzestać na trzech warstwach. Malowało się jednak tak przyjemnie, że się trochę rozpędziłam ;) Jak widać na zdjeciach jest to duochrom zmieniający kolor od jasnej miedzi, przez zółty, aż do złota. Podoba mi się ;> W cieniu duochrom też jest widoczny, ale niestety zdjęcia wyszły mi do kitu, więc prezentuję tylko te w słońcu.







39 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc zupełnie mi się nie podoba.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nigdzie przepisu, że musi ;p

      Usuń
    2. O patrz Marta jakie zgodne jesteśmy :)
      To jest właśnie ten odcień miedzianego brązu, którego nie lubię w żadnym kolorowym kosmetyku.

      Usuń
    3. Ale błyszczy się bosko :)

      Usuń
  2. Ja na swoich paznokciach nie lubię takich kolorów, ale na czyjś jest ok :) fajnie że się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co za błysk, wygląda, jakbyś zatopiła pazury w złocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no jak Cię wzięło na Grę o tron to ja już czuje te przestoje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam, zaraz przestoje :p dwa odcinki tylko mi zostały ;p

      Usuń
    2. no to ładnie żeś poleciała :] 2gi sezon już?

      Usuń
    3. no pewnie, że drugi ;p pierwszy oglądałam na bieżąco, za drugi jakoś nie mogłam się zabrać jak wychodził ^^" nie żałuję, że odłożyłam, bo lubię sobie ciągiem seriale oglądać niż cykać po odcinku ;>

      Usuń
    4. A ja jakoś nie mogę się przekonac - za dużo brutalności, a kolorek daje po oczach nieźle :)

      Usuń
  6. Nie podoba mi się ten lakier :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak mam z tym openningiem ^^ Swego czasu słuchałam go w kółko.
    A lakier, jak zwykle, bardzo ładny, ale moje opinia jest niemiarodajna, bo ostatnio lakiery ani mnie grzeją, ani ziębią i nic nie mogę kupić... :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też tak mam co jakiś czas. Gapię się na lakier i myślę "no fajny", ale jakoś tego nie czuję ;) Powinno przejść, albo zamienić się w zachwyty nad czymś innym ;>

      Usuń
  8. mi nie przypadł go gustu zawsze wolałam stonowane kolory :) nie błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow kolor jest genialny, dziwie się że tak wielu osobom się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie to lakier dla koneserów ;>

      Usuń
    2. Hatsu, podoba mi się Twój tok rozumowania XD
      Jaciękrecę, cudny jest!

      Usuń
    3. No ba :D Mam kilka takich koneserskich lakierów ;>

      Usuń
  10. A mi się podoba :))
    na takich paznokciach to każdy kolor wygląda wyśmienicie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz mosiężną płytę paznokciową :)

    Pokochałam tego dziada, jeśli Ci się znudził - wiesz komu możesz oddać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się znudzi, chociaż na razie się nie zapowiada ;p

      Usuń
  12. Jakiś czas temu szalałam za złotem na paznokciach, teraz już mi się znudziło. Na pierwszym zdjęciu kolor ładnie wyszedł, nietypowo :).

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie, nie sądziłam, że na blogach też usłyszę o grze o tron... dość XD
    ładny, ale bardziej mi się podoba w złotej wersji niż miedzianej :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więcej gry o tron ;p chociaż nie, teraz będzie true blood XD

      Usuń
  14. Moim zdaniem świetny! Coś kojarzę, że kiedyś u sabbathy mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor, miałam go kupić ,ale nie byłam pewna czy będzie mi pasował :) teraz utwierdziłam się w tym ,że musi być mój !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy kolor, ale mam już złoty, a takie odcienie nie należą do moich ulubionych, więc nie kupię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.