sobota, 30 czerwca 2012

Orly Rock Solid

Ciepło, zimno, ciepło, wieje i zimno, upał... a człowiek się męczy >_< Szkoda, że pogody nie można zamawiać ;)
Dzisiaj na paznokciach goszczą trzy warstwy Orly Rock Solid. Jak widać na zdjęciach lakier to szara baza oraz drobny brokat z dodatkiem większych sześciokątów, odbijających światło i migających różnymi kolorami. Malowanie tym lakierem było bardzo przyjemne, schnięcia nie sprawdzałam, tylko od razu nałożyłam warstwę szybkoschnącego topu Poshe.

 


32 komentarze:

  1. Fajny *o* W tej chwili też mam czarny z brokatem na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze patrzę na Twoje paznokcie zauroczona :)
    Piękny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, trochę kosmiczny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. gdzie się szlajasz że Cię nie ma?
      pewno grilek, piwko i dens? :P

      Usuń
  6. Fajny ...
    Takie kolorki bardziej wolę jesienią .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, nazwa też mi przypadła do gustu :]

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio mam jaką manie :D na brokatowe drobinki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny jest, ale coś mi w nim nie do końca pasuje jak oglądam na zdjęciach..może chodzi o to,że nie przepadam za grafitem ale tylko na swoich paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że lubisz wszystkie nietypowe kolory ;>

      Usuń
  10. Pięknie ci to wyszło. Jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ja uwielbiam takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. coś ostatnio we trzy z Obs się lubujemy w ciemnym barwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a rzeczywiście jakoś nam się zgrało XD

      Usuń
    2. ale Ty widzę już na zielono, nie nadążam za Tobą! :)

      Usuń
    3. ba XD za jakąś godzinkę znowu będzie u mnie zielono XD

      Usuń
  13. tryskasz energią widzę, albo nadmiarem czasu wolnego. na tak wakacje masz teraz! to pokazuj co tam zmalowałaś i znów mnie zawstydź! ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze to jeszcze nie mam, dzisiaj na ten przykład grzecznie w pracy siedziałam do 14 :P Po drugie nie wakacje, tylko nieprzerwany 6-tygodniowy urlop ;p A po czwarte mam energię, bo mimo, że pracowałam dzisiaj, to jednak nie straciłam siły na uspokajanie dzieciaków i wkładanie im na siłę wiedzy do główek XD

      Usuń
    2. a co to akcja lato w mieście? 6 tygodni, może jeszcze przymusowych? ;)

      Usuń
    3. a czy ja wiem? podejrzewam, że jakbym przyszła wtedy do szkoły, to by mnie nie wywalili XD

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.