niedziela, 17 czerwca 2012

Zoya Ivanka

Tym lakierem jakiś czas temu byłam kuszona na kilku blogach. Nie ja jedna zresztą ;) Planowałam kupić, ale ostatecznie zrezygnowałam. Może ktoś mi wytłumaczy czemu? ;_;
Na paznokciach mam trzy warstwy ślicznego lakieru Zoya Ivanka. Własność Ali (kusi mnie, żeby sobie zostawić ;>). Taki bardziej bożonarodzeniowy lakier, ale w lecie też się go przyjemnie nosiło. Malowanie w porządku, schnięcia nie sprawdzałam, od razu potraktowałam go szybkoschnącym topem Poshe.

 Zdjęcia przy zachmurzonym niebie.
Mam wrażenie, że aparat trochę kolor przekłamał, ale może to mój monitor ;)
 


52 komentarze:

  1. Śliczny! Rozglądałam się ostatnio za podobnym, ale nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ivanka rządzi wśród zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest jeszcze Color Club - Fly With Me^^

      Usuń
  3. Oho, już wiem, o czym zapomniałam na ostatniej liście chciejstw.
    Odlej trochę i powiedz, że kot wypił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u weta nie wylądował? podejrzane :P

      Usuń
    2. Kot zahartowany. Przecież mieszka z lakieroholiczką.

      Usuń
  4. Ja też już na niego długo mam ochotę, ale jakoś tak nie składa się, żebym go mogła mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę Zoykę!!! Chcę!!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, nie mam takiego

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak dla mnie to taka średnia ta Ivanka.. Tak jak mówisz.. Dla mnie typowo bożonarodzeniowy kolorek..

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za brokatowytmi lakierami ale ten jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy to nie brokatowy lakier, więc może dlatego Ci się podoba ;)

      Usuń
  9. Podobny do Zoyi Apple :) Za którym swoją drogą od pół roku się zastanawiam i wciąż nie jestem w 100% przekonana. Łady ale coś nie gra..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, nie mam, a na monitorze trudno ocenić ;)

      Usuń
  10. Podobnie jak Aieaa nie przepadam za brokatowymi, jednak ten jest interesujący. Możliwe, że go niedługo kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie możesz nie przepadać, bo on nie jest brokatowy ;)

      Usuń
  11. Mam i kochaaam! Ale mi się nie kojarzy zimowo tylko jakoś wakacyjnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm... kolor ładny, błysk ogromny, nie lubię tego typu lakierów

    OdpowiedzUsuń
  13. o maj gash !
    ale przecuudowne ;O *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. zostałaś otagowana :) więcej szczegółow tutaj -> http://redheadstriga.blogspot.com/2012/06/tag-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Cicho, ja bardziej chcę, przesuń się ;<

      Usuń
  16. Przepiękny jest, ja uwielbiam takie połyskujące lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Choinkowy :). Jakoś nie przemawia do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Maaaaaamooooooooo!! :.O
    Bo ona ma, a ja nie ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie ma, bo to "wypożyczony" ;(

      Usuń
    2. Lubi Cię, to Ci zostawi, znam ja takie sytuacje^

      Usuń
    3. Ja też ją lubię, a bym jej nie zostawiła XD

      Usuń
  19. Ja jestem nim kuszona juz od dawna, sama nie wiem czemu tak dzielnie sie opieram :-?

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolor. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w wakacyjnej akcji mojego autorstwa-szczegóły u mnie na blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na ostatnim zdjęciu wygląda, jakbyś zrobiła cieniowanie :P Przynajmniej u mnie w monitorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też trochę tak wygląda, ale nie robiłam ;)

      Usuń
  22. Ale śliczny kolor :)
    Obserwuję o zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no przeca żem tego szreka widziała i uznałam, że jest na tyle ładny ze kolejne pochlebstwa mu nie poczebne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Ivanka, jak nazwa wskazuje, to kobieta, a kobiecie nigdy za wiele komplementów ;p

      Usuń
    2. taaa trampówna nawet niczego sobie XD

      Usuń
    3. Śmiem twierdzić, że o wiele piękniejsza niż oryginał XD

      Usuń
  24. masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny jest ten lakier. Nie wiem, jak mogłam go wcześniej nie dostrzec. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.