środa, 25 lipca 2012

China Glaze I'm With The Lifeguard

Dzisiaj chcę Wam pokazać drugi lakier China Glaze z serii Summer Neons, który dostałam do testowania od sklepu alphanailstylist


Jak zwykle w przypadku Chinek butelka ma 14 ml. W sklepie alphanailstylist kosztuje 20 zł.

W zeszłym tygodniu pokazywałam żółty Sun-Kissed. Zielony I'm With The Lifeguard różni się jedynie kolorem (to chyba oczywiste ;P) i konsystencją. Wykończenie, podobnie jak w przypadku żółtka, to shimmer. Lakier po wyschnięciu nie daje błyszczącej tafli, chociaż nie jest to też mat.
Konsystencja dla mnie jest w sam raz. Do pełnego krycia wystarczyły dwie grubsze warstwy. Lakier wysycha dosyć szybko, ale niestety utwardzanie trochę trwa. Po wyschnięciu nie zanotowałam żadnych bąbli. 
Wytrzymałam z nim trzy dni bez odprysków, pod koniec miałam tylko lekko starte końcówki. Lakier nałożony na bazę nie odbarwił mi płytki.

 W słońcu.


 W cieniu.
 


 I jeszcze bonusowo z topem dla połysku ;)
 

Bardzo dziękuję Pani Julii ze sklepu alphanailstylist za zaufanie i możliwość przetestowania tego lakieru :)

32 komentarze:

  1. bardzo ładny kolor, taki trawiasty ;D
    mam podobny z innej firmy, praktycznie identyczny i też bardzo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. on jest przepiękny, też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna nazwa..ehh bylo sie mlodym i mieszkalo nad morzem ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobny z Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna,neonowa zieleń :) podoba się ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. W butelce wygląda nieciekawie, ale na paznokciach pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda, pięknie się błyszczy. Idealny kolor na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie prezentuje się na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łiiiii, mam zakreślacz w podobnym kolorze ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj kolorek nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie.
    Lubie takie odważne i wyraziste kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamuniu, jaki idealny na plaże:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Być może skuszę się na tę markę, mimo, że nie przepadam za malowaniem paznokci. Ale kolor prezentuje się u Ciebie naprawdę ślicznie, a żółta czy tam kanarkowa wersja jeszcze lepiej :) Choć 20 zł na lakier to według mnie przepłacanie, ale dla takich efektów może i warto zainwestować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny neonek :) w sam raz na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale nasycony neon, fajnie się prezentuje... I do sklepu też zajrzałam, chyba się tam zatrzymam, bo już jak zwykle upatrzyłam sobie małe co nie co.

    Pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  16. No intrygujący kolor nie powiem :)) A do sklepu oczywiście zaglądnę, nie byłabym sobą gdybym przeszła obojętnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie w moim stylu :D genialny lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam za wyrażenie, ale taki oczojebny, że aż mam na niego chęć ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.