czwartek, 19 lipca 2012

China Glaze Sun-Kissed

Ja dziękuję bardzo za takie lato, tydzień upałów, a później dwa tygodnie burz, deszczu i innych zjawisk atmosferycznych. Nic dziwnego, że poczułam nieodpartą ochotę na neony ;) Na szczęście wiele firm na lato wypuszcza serie dające po patrzałkach, więc jest w czym wybierać.

Moja ukochana firma China Glaze też wypuściła letnią serię pt. Summer Neons. Dzięki uprzejmości Pani Julii ze sklepu alphanailstylist mam okazję wypróbować dwa z nich. Na pierwszy ogień poszedł żarówiasty żółty China Glaze Sun-Kissed


Jak widać na zdjęciu butelka ma 14 ml i w sklepie alphanailstylist kosztuje 20 zł. 

Nie wiem jak Wam, ale neony kojarzą mi się przede wszystkim z wykończeniem żelkowym lub kremowym, a do tego z nie najlepszym kryciem (co ostatnimi czasy na szczęście przestaje się sprawdzać). China Glaze postawiła na raczej nietypowe dla neonów wykończenie, czyli shimmer. W dodatku lakier po wyschnięciu nie daje błyszczącej tafli, chociaż nie jest to też mat.

Już po pierwszym maźnięciu poczułam, że będziemy mieć z Sun-Kissed problemy z dogadaniem się, bo jak na mój gust był zbyt gęsty. Niestety zwykle przy malowaniu gęstymi lakierami robię bąble (mam jakiś taki defekt XD), no i się nie pomyliłam, kilka bąbli wyskoczyło. Za to pełne krycie uzyskałam po dwóch warstwach, co dla neonów jest bardzo dobrym wynikiem. Lakier dosyć szybko wydaje się być suchy, jednak na pełne utwardzenie trzeba trochę poczekać. Jak na mój gust trochę za długo, bo przyzwyczajona do malowania wszystkiego topem przyśpieszającym schnięcie, za szybko zabrałam się za robienie kolacji ;)

W związku z tym całość poszła do zmycia, a ja poszłam po rozcieńczalnik ;p Po dodaniu paru kropel lakier uzyskał gęstość dla mnie idealną, co więcej po pomalowaniu nie było żadnych bąbli. Jedynie krycie lekko straciło, ale i tak ograniczyłam się do dwóch warstw, bo odrobinę jaśniejsze końcówki niespecjalnie mi przeszkadzały.

Trwałości oczywiście nie sprawdzałam, ale trzeciego dnia przy zmywaniu nie zauważyłam żadnych odprysków, jedynie lekko starte końcówki. Lakier nałożony na bazę nie odbarwił mi płytki.

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu
Jak widać lakier świeci sam z siebie ;)

I jeszcze mały bonus, czyli zdjęcia z topem. Pod jego wpływem shimmer robi się bardziej widoczny.


Muszę powiedzieć, że intensywność tego koloru jest powalająca. Zwykle obrabiając zdjęcia bawię się poziomami, rozjaśniając je mniej lub bardziej. Tutaj tego nie zrobiłam ani razu, bo lakier robił się zbyt świecący i shimmer robił się niewidoczny. To się nazywa moc żarówy ;)

Bardzo dziękuję Pani Julii ze sklepu alphanailstylist za zaufanie i możliwość przetestowania tego lakieru :)


59 komentarzy:

  1. Ale wściekły :). Ja coś nie mogę się przekonać do żółci na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie przy każdym żółtym mam wrażenie, że będzie na mnie fatalnie wyglądać XD

      Usuń
  2. Jaki ładny :). Kolor i wykończenie - genialne.

    OdpowiedzUsuń
  3. łooo, powiedziałabym "oczojebny" :D Ale piękny zarazem!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor tak, wykończenie nie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jedź już do tej Pragi z tymi swoimi różowymi paznokciami :P

      Usuń
    2. jade bo nawet się nie dasz polansować po blogach :P pfff
      tam zadam zatem szyku & kurażu

      Usuń
    3. Nie zapomnij kozaczków i płaszczyka ;p

      Usuń
    4. ależ zazdrość przez Cię przemawia to aż kipi :P

      Usuń
  5. fajnie, ze ma shimmer - przez to nie jest taki plaski! :)
    czadowy kolor, ale sama chyba bym sie nie odwazyla nim pomalowac paznokci (ale to dlatego, ze mam takie sobie paznokcie i wtedy by sie bardzo rzucaly w oczy :P)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny neon. Nie myślałam, że tak kiedyś napisze o neonie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa uwielbiam takie żarówy!=P

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny kolor! nie odbarwia płytki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożony na bazę ani odrobinę nie odbarwił. Samego lakieru nigdy nie noszę :)

      Usuń
  9. Ależ daje po oczach.. Szok..
    Ja mam takiego jednego Lemaxa mega żarówiastego ale aż się boję do niego podchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, nie taki neon straszny, jak się nim pomaluje ;)

      Usuń
  10. nie no jest czaderski na maxa!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny, trudno cie nie zauważyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow... a jak to musi wyglądać pięknie u ciemnoskórych kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny! lubię takie kolorki ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kolorek :) Strasznie letni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ożesztykurde, przecież Ty nie możesz chodzić z tym ulycą, tzn chodnikiem, bo kolizje bedo jak w banku. Rozpraszać kierowców i kierownice waćpanna bedziesz!
    Kto to widział, tak paznokcima świecić, hę? Pytam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w zastępstwie kamizelki XD
      bierze udział w akcji: "bezpieczeństwo ponad wszystko" :>

      Usuń
    2. Nie bronić mi tu, moje marzenie to spowodować zatrzymywanie się samochodów jak spaceruję sobie chodnikiem ;_; Urodą ani figurą nie dy rydy, więc chociaż paznokciami, noooooo

      Usuń
    3. Ładny kot, czego chcesz.
      I figura, i uroda ponad przeciętną, a tej jeszcze Mao^

      Usuń
    4. ej, ale ja nie jestem kotem O.o

      Usuń
  16. ale piękny ! <3 bardzo ładny masz kształt paznokci ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)) może weźmiesz udział w mojej akcji (info na blogu) przy okazji takiego świetnego neonu ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny mimo że żołty :P

    ostatnio mi się neonowe lakiery zaczęły podobać - świat się kończy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać wszystko się może zdarzyć XD

      Usuń
  18. niet dla mnie :( nie lubię żarówek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kolorek, żarówiasty, mega modny. z chęcią bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie ajjjjjj , muszę zakupić jakiś CHG

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet patrząc na zdjęcia razi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety muszę to z bólem stwierdzić że kolor mi się nie podoba ; D xd
    ale prezentuje na paznokciach ładnie ;=)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie mi się podoba ten lekki shimmer w tej żarówie!

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękny kolor, idealny na lato, próbowałaś robić nim french? na pewno byłby świetny.

    timeforpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego frencha nie dałoby się przegapić XD

      Usuń
  25. Ale boski kolor.....Pięknie daje po oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś dla mnie: dobrze kryje, gęsty i z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudny oczojebek! :D
    Zrobiłaś mi smaka na neony, muszę wyruszyć w miasto i znaleźć takie cuda! (trudno nie będzie, dość mocno rzucają się w oczy ^^)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.