poniedziałek, 16 lipca 2012

Koreańske pastele z brokatem part I

Dzisiaj swatche koreańskich pasteli, które dzięki Ali trafiły do mnie prosto z Chin. Wzbudziły one ostatnio wśród Was całkiem spore zainteresowanie (pastele, a nie Chiny XD) :)
Sama też byłam bardzo ciekawa jak się będą na paznokciach pracować, dlatego postanowiłam sprawdzić dwa naraz. Postanowiłam połączyć niebieski Innisfree nr 84 oraz zielony Innisfree nr 83.
Jak pewnie widać na zdjęciach lakier niebieski zawiera drobny różowy brokat oraz różowe i niebieskie większe sześciokąty. Zielony lakier zawiera tylko różowe i zielone sześciokąty.
Pędzelki w obu lakierach są dosyć szerokie. Malowanie przebiega w przyjaznej atmosferze ;) Brokat bez większych problemów zostaje na płytce. Oba lakiery mają średnie krycie. Osobom, którym nie przeszkadzają lekko prześwitujące końcówki wystarczą dwie warstwy. Ja dodałam jeszcze trzecią.
Schnięcia nie sprawdzałam, tylko nałożyłam szybkoschnący top Poshe. 

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu


61 komentarzy:

  1. całkiem smaczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolałabym jednak aby baza była w jednym kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam, że mimo że się świeci, to jakoś średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski troszke ladniejszy ale oba sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy bottle-of-happiness to twój jedyny blog?
    A tak wgl to super te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :). Podoba mi się połączenie brokatu i pasteli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW ale super efekt! bardzo mi się podoba!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają jak słodkie pianki, cudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądają.
    Ja właśnie dziś kupiłam 5 lakierów :D
    Używasz jakiś odżywek do paznokci czy z same w sobie są twarde ? Czy takie częste malowanie paznokci nie niszczy ich ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dziecka miałam twarde paznokcie i gęste włosy. Jedyny specyfik, który od roku używam poniekąd jako odżywkę to Nail Tek Foundation II. Takie częste malowanie paznokci w moim przypadku niespecjalnie na nie wpływa, ale zawsze stosuję pod lakier bazę, więc może to pomaga. Głownie mam problem z odbarwieniami po niektórych wyjątkowo wrednych lakierach i przesuszoną skórą wokół paznokci.

      Usuń
    2. ja przez 24 lata miałam paznokcie jak skała, a od roku strasznie mi się rozdwajają --> kruszą, i sama nie wiem czemu :/

      Usuń
    3. No niestety na paznokcie i włosy mają wpływ różne rzeczy, np. dieta, zmiany hormonalne i inne cuda :/ U mnie np. zawsze na jesień zaczynają się paznokcie buntować.

      Usuń
  10. Straszne cukiereczki :-) ja jednak wolałabym chyba bezbarwną bazę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto lubi i do czego chce używać ;)

      Usuń
  11. Straszne cukiereczki :-) wolałabym bezbarwną bazę. Ale kto wie, może jedyna w Polsce masz takie lakiery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie podniosłoby ich atrakcyjność ;>

      Usuń
  12. Zacne paznokcie :))
    lubięę pastele ; )
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski super. Zielony zreszta tez :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie wyglądaja.Daj znać jak trwałość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzanie trwałości to nie ze mną ^^" Ja mam paznokciowe ADHD i 3 dni z jednym lakierem to dla mnie wieczność XD Te zmyłam chyba po 2 dniach, żadnych ubytków na nich nie było, nawet końcówki nieruszone.

      Usuń
  15. śliczne są, zielony cały czas za mną chodzi :D cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki śliczny :D podoba mi się :) bardzo, bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieski ;) zielony trochę mniej :P

      Usuń
  17. Śliczne! Podobne ma NAILS INC i Deborah Lippmann ale z dostępnością jest tak samo, jak z Koreą w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie lakiery zrobiły się ostatnio modne, więc jest nadzieja, że któraś firma na naszym rynku dostępna też wypuści coś w tym stylu :)

      Usuń
  18. Ten mani przypomina mi takie słodkie pudrowe cukierki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. co mam wpisać? :P wiedza ma obszerna acz nie zupełna :P nie mędrkuj

      Usuń
    2. a co ja wróżka jestem? skąd mam wiedzieć czego nie wiesz? ;p a nie, zaraz, mogę sobie przecież wygooglować XD

      Usuń
  21. byłam strasznie ciekawa tych lakierów:) sa bardzo ladne :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ci to pięknie wyszło <3 niebieska wersja podoba mi się bardziej, bo uwielbiam róż łączony z niebieskim ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)) może weźmiesz udział w mojej akcji przy okazji ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie :D bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie za jasne ;), ale ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kojarzą mi się z czymś słodkim do jedzenia ;) świetne, nie umiem zdecydować, który bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. idealnie jak zawsze :) są absolutnie świetne :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojacie <3
    A jakby je jeszcze zmatowić? ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne są, szkoda że ja nie umiem się posługiwać pastelami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.