niedziela, 8 lipca 2012

Chmurki

Podziwiam wszystkie dziewczyny, które w ostatnich dniach miały siłę dodawać codziennie notki opatrzone pięknymi zdjęciami. Ja przez ten upał nie wyrabiam. Uzupełnianie papierzysk i robienie obiadu wyczerpywało w ostatnich dniach całą moją energię. Nie mam w kuchni klimy, ani porządnego wyciągu, więc nawet zagotowanie wody na herbatę sprawia, że jest tam bardziej gorąco niż na dworze >_< I pomyśleć, że paręnaście lat temu uwielbiałam upały O.o
W każdym razie obróbka zdjęć do tego posta zajęłam mi trzy dni, tyle miałam energii XD

Początkowo miał być tylko swatch lakieru Orly Calypso Breeze, ale taki niebieski krem aż się prosił o stemple. Dlatego, gdy dotarł do mnie nowy zestaw płytek Bundle Monster wybrałam coś stosownego, jeszcze raz pomalowałam paznokcie na niebiesko i voilà ;)

Na pierwszych zdjęciach samotny Calypso Breeze po dniu w pracy. Kryje całkiem nieźle po jednej grubszej warstwie, ale wolałam dać dwie trochę cieńsze. Malowanie odbyło się bezboleśnie, schnięcia nie sprawdzałam, tylko nałożyłam szybkoschnący top Poshe.


 

A tak prezentuje się mani ze stemplami wykonanymi z płytki BM-312 przy pomocy białego lakieru Konad do stempli. Całość utrwalona topem Konad i topem Color Club.


 


59 komentarzy:

  1. Też robiłam ostatnio te chmurki.. Pięknie wyglądają na pazurkach, zwłaszcza na niebieskim tle.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chmurki, to tylko na niebieskim ;)

      Usuń
  2. Ładny kolor. Z tymi stemplami wygląda świetnie. A skąd zamawiasz te blaszki?? Z allegro czy z innej stronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosto ze strony Bundle Monster: http://www.bundlemonster.com/
      Z Honolulu szły do mnie około tygodnia :)

      Usuń
  3. śliczny kolorek,z tymi chmurkami fajnie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER ! :D
    zapraszam do siebie : gieenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie! dwie wersje cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor. unikatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tych paznokciach - cudowne :) też chcę taką płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. omg! chce konady! gdzieś Ty takie chmurki zmamówiła? cuuudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam na stronie producenta: http://www.bundlemonster.com/
      Z Honolulu szły do mnie około tygodnia :)

      Usuń
  9. po burzy przychodzi spokój :] pięknie

    ej dlaczego nie wrzucasz z marszu dużych zdjęć? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opamiętaj się, moje duże zdjęcia mają ponad 4 mb XDXD
      poza tym mały retusz, podkręcenie światła i takie pierdoły też są niezbędne ;p

      Usuń
    2. nie wiem co Ty tam ładujesz :P
      ja mam wiecej px, obrabiam i wchodza jak masełko XD prawie

      Usuń
    3. ja mowie o tych co to w nie się trzeba wkliknąć a nie o tych bezpośrednio z karty po cyknięciu :P

      Usuń
    4. gdzie masz więcej px? XD
      przed obróbką mam ponad 14 mp ;p połowę zdjęcia zawsze przy obróbce wywalam, żeby zbliżenia paznokci było głównie widać, a nie balkony i inne nieciekawe cuda XD po obróbce mam ze 600px, sama widzisz, że jest niezbędna ;p poza tym nie bez powodu się moimi fotami zachwycasz ;p

      Usuń
    5. zaczynasz pisać kodem XD jakbym Ci zaserwowała zdjęcia bez "wklikowania", to by mi posty kilometrowe wychodziły ;p

      Usuń
    6. a ja mam szerokosci po obróbce zawsze ustalona na 620px :P
      sugerujesz że moje ciągną się jak flaki w nieskończoność? :P

      Usuń
    7. hahahahahahaha XD
      jak to prawdziwa kobieta czytasz między wierszami to, czego nie napisali XD

      Usuń
    8. W mordę, Hatsu masz rację
      - chyba rzeczywiście sprawię sobie dekoder do Obs.^^

      Usuń
  10. aaaaa świetne mani, muszę mieć tą płytkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja pierniczę Ty jsteś prawdziwą artystką!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne! znowu zazdroszczę ;)

    mi w ten upał to nawet zwykłe malowanie nie wychodzi -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wczoraj z gołymi paznokciami latam, tak mi się nie chce >_< Ale w końcu muszę coś zmalować

      Usuń
  13. Kochana mam pytanie, czy szybkoschnący top nakładasz na każdą warstwę lakieru czy tylko na ostatnią? I ile czekasz zanim nałożysz kolejną warstwę? Czy aż ta pierwsza bd w 100 % sucha czy jeszcze nie? Z góry dziękuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top daje się tylko na ostatnią warstwę. Między nakładaniem warstw najczęściej czekam tylko minutkę, albo coś koło tego. Nie trzeba czekać, aż poprzednia wyschnie :)

      Usuń
  14. Coś niesamowitego :) Uwielbiam twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie zdobienia :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny a z stempelkiem jeszcze ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sam w sobie kolorek jest świetny, ale razem tworzą cudowną całość!

    OdpowiedzUsuń
  18. z tymi chmurkami tworzą idealny duet ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duet...
      Duet... hmmm...
      Duet!

      Kocham to słowo jako smakosz.
      Kiedyś w mieszance wedlowskiej [tej z I poł. lat 90] był przepyszny cukierek o takiej nazwie. Był jeszcze taki z szablami, był Irys, i kawowy... buuuu, ja chcę tamtą Mieszankę Wedlowską!

      Duet to był też taki specyficzny rodzaj serka serwatkowego z owocowym musem, który produkowała nasza rodzima mleczarnia, ale smaczniejszy, bo owoce miały smak bardziej naturalny i bardziej intensywny.

      Usuń
    2. Pamiętam Duet mmmm..i taki z galaretką pamiętam. Mmm

      Usuń
  19. Razem z stemplami wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor śliczny a ze stempelkami wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Solo nie zachwyca, za to z białym wzorkiem, poezja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poezja?
      Czekaj, czekaj...
      Chyba faktycznie Plackiewicz coś pisał w Panu Tadeuszu o chmurach.^

      Usuń
  22. Ona mnie podziwia;_;
    Wzbudzić podziw Hatsu - bezcenne!

    Dzie to ja takie chmurki widziała'...?
    A nie w Żwirce i Muchomorku^ przypadem?
    A właśnie, że nie powiem Ci, że mi się podoba. Będę oryginalna. Oczywiście podoba mi się, tylko że Ty o tym nie wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten wzór stempelkowy, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba, a że mam trylion nieużywanych płytek moglabym sobie takie wzorki strzelić. Tylko że, jak zawsze, ostemplowałabym sie po łokcie :/ Tym bardziej podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mani - marru ;)
    Ale, błagam!, niech z tych chmurek spadnie trochę chłodnego deszczu!

    OdpowiedzUsuń
  26. o jej ale śliczne, takich jeszcze nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. z wrażenie mnie zatkało i nie wiem co napisać, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. O jezu! Jakie to zajebiaszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealnie odbity wzorek. Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie te stempelki wyszły!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.