środa, 11 lipca 2012

piCture pOlish jealousy

Ostatnio zdecydowanie chodzą za mną zielone kolory. Ręka grzebiąca w helmerze sama po nie sięga, a w zeszłym tygodniu wyciągnęła "burżujski" lakier piCture pOlish jealousy. Burżujski jest z powodu niemałej ceny i kiepskiej dostępności. Ale za to jaki jest ładny ;> Pierwszy raz ten lakier zobaczyłam na blogu peek-a-polish i stwierdziłam, że muszę mieć. Jak widać słowa dotrzymałam ;)
Butelki lakierów piCture pOlish są bardzo ciekawe, chociaż nie ze względu na kształt. Każdy z nich ma swoją osobistą nazwę napisaną tak jak na innych lakierach nazwa firmy. Bardzo mi się ten pomysł podoba. Dodatkowo nad każdą nazwą znajduje się krótkie zdanie opisujące inny lakier. Nad jealousy jest napisane "glittering green with envy!"
Co do samego lakieru, to malowanie były bardzo przyjemne. Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. Ponieważ nie przepadam za chropowatością glitterów od razu nałożyłam szybkoschnący top Poshe. Zmywanie przeszło bezproblemowo, wystarczyły dobrze nasączone zmywaczem waciki.

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia ze słońcem za chmurami

Akurat gdy miałam jealousy na paznokciach dotarły do mnie nowe płytki Bundle Monster. Oczywiście musiałam od razu wypróbować jakiś wzór ;) Padło na płytkę BM-320. Do stemplowania użyłam czarnego lakieru Konad.

 


53 komentarze:

  1. piękna zieleń!i ten brokat! super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa adekwatna do koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Solo podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się bardziej podoba solo :) Bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam takie brokaty :) a mi bardziej podoba się ze zdobieniem, na początku myślałam że to zdobienie jest zrobione metodą na wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o to chodziło projektantowi płytki ;>

      Usuń
  6. kurczę coraz bardziej się przekonuję (albo powinno tu być MNIE PRZEKONUJESZ) do zieleni, za którą nie przepadałam na paznokciach :>

    OdpowiedzUsuń
  7. z Tym wzorem wygląda to interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Fajny pomysł z tymi nazwami na przodzie buteleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię zielonych lakierów, ale tutaj pod wzorkiem wygląda nawet fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, i solo i z wzorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzorek z płytki wygląda troszkę jak robiony metodą wodną. Świetny lakier solo jak i ostempelkowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno stemplowanie nim zajmuje mniej czasu niż metoda wodna XD

      Usuń
  12. Świetny [już nudzę z przypominaniem, że kocham zielenie, zieleniaki też] - ten tutaj akurat jest taką rzęsą wodną, która błyszczy w południowym słońcu. A ja siedzę sobie nad małym stawikiem na leśnej polanie, w oddali zabudowania wsi... ech, rozmarzyłam się ;_; jak ja kocham lato! Niech trwa cały rok!

    PS. Czy ja już wspominałam, że jesteś genialna do znudzenia :D
    No, wszystko mi się tu podoba i niech tak zostanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabyś dziwnym Zajęczakiem, gdybyś zieleni nie lubiła ;)

      Zgadzam się być genialna do znudzenia ;p

      Usuń
  13. czy mi się wydaje,że ten brokatowiec jest szorstki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez topa zdecydowanie szorstki, z topem łagodnieje ;)

      Usuń
  14. kojarzy mi się z Orly glutkiem co nie schnął wcale XD a fe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę glutka XD ten nie miał wyjścia i musiał wyschnąć pod Poshe XD

      Usuń
    2. here comes trouble - już sam tytuł mówi co to za gagatek \m/

      Usuń
  15. jesteś złą kobietą. Dlaczego pokazujesz takie piękności? Jak tak można wystawiać innych na kuszenie? To na pewno nie jest jedna z rekomendowanych metod leczenia lakieroholizmu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem złą królową lakiernictwa, bwahahahaha XD (oglądam Once upon a time, i jestem obecnie trochę bajkowo skrzywiona ;>)

      Usuń
  16. shinybox. pl/ ?ref=468c2eb (wystarczy usunąć spacje między wyrazami).
    Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz :)
    Na dole klik zarejestruj się.
    Pierwsze zdjęcia shinyboxów w tym miesiącu już są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź se świeć gdzie indziej :P

      Usuń
    2. Obsi, mój ty rycerzu w lśniącej zbroi <3

      Usuń
  17. ojaaaaa śliczny lakier! a mani cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże strasznie mi się podoba te drugie połączenie :) zapraszam do mnie :) http://serducho-kasiulek55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor, aż tak piękny, że szkoda byłoby mi go zakrywać stemplami :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie to szczęście, że on podbity żółtym - inaczej bym się skręciła z zazdrości :-P

    OdpowiedzUsuń
  21. i mi od razu jakoś zielono ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękności :) I solo i z monsterkami.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny ! Z wzorkami i bez, cudny po prostu

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś tak czuję, że świetnie wyglądałby zmatowiony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego nie czułam, więc nie próbowałam zmatowić ;p

      Usuń
  25. fantastyczne paznokcie!!!!!!!!!!!! zapraszam do mnie jak tylko bedziesz miec czas no i ochote :*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawy efekt na pazurkach, myślałam na początku że to metodą wodną, a tu czytam że stempelki ;) ładnie

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam ten lakier, pięknie u Ciebie wygląda :) kusi mnie jeszcze kilka innych PP, ale cena skutecznie odstrasza, przynajmniej w tym momencie :P i dzięki za podanie linka do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.