sobota, 4 sierpnia 2012

China Glaze I Herd That

Moja nowa miłość <3 Co jak co, ale glittery to China Glaze robi cudowne.

China Glaze I Herd That pochodzi z kolekcji On Safari i otrzymałam go do testowania od sklepu alphanailstylist, który w swojej ofercie ma setki lakierów tej firmy.

Jak zwykle w przypadku Chinek butelka ma 14 ml. W sklepie alphanailstylist kosztuje 20 zł. 

Już po pierwszych zapowiedziach kolekcji On Safari wiedziałam, że I Herd That musi być mój ;> A po pierwszym noszeniu powiem Wam: miodzio ;D
Lakier składa się z przeźroczystej bazy oraz bardzo drobnego złotego i miedzianego brokatu. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, które schną szybko. Na porządne utwardzenie trzeba oczywiście poczekać trochę dłużej, ale jest to bardzo przyzwoity czas. Po wyschnięciu powierzchnia lakieru robi się szorstka, ale ponieważ brokat jest bardzo drobny  i nic w nim nie odstaje, to paznokcie w dotyku są całkiem przyjemne.

 Dwie warstwy w słońcu


 Dwie warstwy w cieniu

Jak zwykle przy takich glitterach, nieutrwalony lakier zaczyna dosyć szybko odpryskiwać. Ten trzymał się na bazie Nail Tek Foundation II pełne dwa dni. Trzeciego dnia zaczęło się odpryskiwanie, więc uzupełniłam braki w lakierze, dodałam trzecią warstwę i utrwaliłam wszystko Seche. Top na wierzchu zmienił wygląd lakieru. Drobinki w nim zawarte zaczęły niesamowicie błyskać. Oczywiście przedłużyła się również jego trwałość.

Trzy warstwy I Herd That + warstwa Seche
W słońu

Ważna rzecz przy glitterach, czyli zmywanie. Otóż zmycie tego lakieru to bajka :) Wystarczy na każdy paznokieć przyłożyć kawałek wacika (w moim przypadku zwykłej waty, bo wacików mi szkoda ;p) dobrze nasączonego zmywaczem. Po jakiejś minucie można ściągnąć cały lakier jednym ruchem. No ewentualnie coś może zostać przy skórkach, ale doczyszcza się bez problemu :)

 A tak wygląda, gdy patrzę na niego bez okularów ;)

Bardzo dziękuję Pani Julii ze sklepu alphanailstylist za zaufanie i możliwość przetestowania tego lakieru :)

45 komentarzy:

  1. z topem wygląda jeszcze ciekawiej =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski kolor.. I jeszcze stosunkowo przyjemne jak na glitter zmywanie? Bajka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie się błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Wczoraj bardzo mi pomogłaś radą apropo seche :) Już coraz lepiej mi się z nim współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha to lepiej zakładaj okularki Kochana :P bo zdecydowanie wygląda piękniej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Przecudowny jest! Zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak super ekskluzywna biżuteria ;O Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, mi chyba nawet bardziej podoba się bez topu, taki troszkę matowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie lubię tych glitterów od ChG, a ostatnio mnóstwo ich wypuścili. I kolekcja na Halloween też ma być taka :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny jest - iskrzące złoto po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany, a akurat ich glittery mnie nie pociągały, do teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały lakier, fajnie się mieni wszystkimi kolorami w słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiepski masz wzrok, ja tak widzę bez okularów i po kilku głębszych XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko bosko! co Ty żeś w życiu paczała? o.O

      Usuń
    2. za dużo książek, za dużo filmów, za mało światła ;p

      Usuń
  14. Tobie to dobrze, takie cuda ci dają do testowania... Przyznaj się, że tak na prawdę robisz to wszystko dla kasy i niedługo ogłosisz upadłość bloga, żeby zgarnąć jeszcze więcej! HA, odkryłam twój sekret! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty nie? przecież wszystkie babki zakładają blogi, żeby dostawać rzeczy za darmo ;p

      Usuń
    2. No jasne, zysk, zysk i jeszcze raz zysk! Nie ma to jak zbijanie kokosów z bloga :D

      Usuń
  15. Jest naprawdę śliczny:) Zazdroszczę Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowny, najbardziej podoba mi się solo - wygląda jakbyś pokryła paznokcie złotym piaskiem;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ten piasek pustyni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolor! Mogłabyś pokazać w jaki sposób przechowujesz lakiery? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajawka tego gdzie je trzymam znajduje się tutaj: http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2011/10/kolekcja-ciagle-sie-powieksza.html
      Ale wtedy miałam o wiele mniej lakierów XD Może w końcu się zbiorę i zrobię o tym porządnego posta :)

      Usuń
    2. Koniecznie! :)

      Usuń
  19. niesamowity, piękny :) a pazurki jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja cię pierdziele jakie sliczne ;;*** A tak wg to zapraszam do mnie na rozdanie http://serducho-kasiulek55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.