wtorek, 7 sierpnia 2012

China Glaze I'm Not Lion

Dzisiaj pokażę Wam drugi lakier z serii On Safari, który otrzymałam go do testowania od sklepu alphanailstylist. Jest to China Glaze I'm Not Lion

Chyba nikogo nie zdziwię pisząc, że butelka ma 14 ml i sklepie alphanailstylist kosztuje 20 zł ;)

Lakier składa się z przeźroczystej bazy oraz bardzo drobnego srebrnego i złotawego brokatu z dużą domieszką brokatu hograficznego, który błyska na zielono, niebiesko i fioletowo. W butelce lakier w pierwszej chwili wydawał mi się srebrny i holograficzny, jednak na paznokciach widać o wiele więcej beżowych tonów (ewentualnie złotych, w zależności od interpretacji).

W zasadzie wszystko co napisałam o pokazywanym kilka notek wcześniej China Glaze I Herd That pasuje również do I'm Not Lion, więc nie będę się powtarzać jeżeli chodzi o szczegóły techniczne. Wszystkich zainteresowanych zapraszam TUTAJ. Tym, którym się nie chce zaglądać powiem, że malowanie, wysychanie, utwardzanie i zmywanie można określić jako bardzo dobre.

 Dwie warstwy w słońcu


 Dwie warstwy bez słońca

Po dodaniu warstwy top coat błysk staje się o wiele mocniejszy, ujawniają się też inne kolory (dzięki holograficznym drobinkom).

Trzy warstwy + Seche 
Zdjęcia w słońcu

Bardzo dziękuję Pani Julii ze sklepu alphanailstylist za zaufanie i możliwość przetestowania tego lakieru :)

36 komentarzy:

  1. Ohh :* cudownie wygląda na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ale gdzie Twoje długie paznokcie?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpylone po pokoju przy pomocy pilnika i wciągnięte w odkurzacz XD Ale nowe się hodują ;)

      Usuń
  3. Z topem wygląda zjawiskowo:-) Śliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to coś dla mnie :> co on taki taniutki? jakiś szkopuł jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowa cena Chinki w polskim sklepie internetowym XD Tylko niektóre kolekcje dobijają do 28zł, ale to dlatego że samo CG wypuszcza je droższe

      Usuń
    2. tak sie znam XD se kupię, ide polukać co daje ten sklepik

      Usuń
  6. cudeńko! a w butelce tak niepozornie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko, choć z tej kolekcji bardziej podoba mi się Spacer słonia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się czaję na żelki z tej kolekcji ;>

      Usuń
    2. W takim razie czekam na dalszą część kolekcji :D

      Usuń
  8. lubię China Glaze ale mam tylko jeden kolorek ale za to jaki oczojebny :) ten holo jest cudny...

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, ale wygląda na mocno brokatowy w sensie chropowatości..mimo topa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko wygląda ;) bez topa jest lekko chropowaty jak np. pilnik, a z topem nie jest chropowaty wcale :)

      Usuń
  10. piękny , piękny - dla takich aż chce się żyć hehehe :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. eeeeeeeeeeeeeeeee taki jakiś nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna błyskotka do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne paznokcie!
    a ten lakier .. mmmm.. cudo !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojjjjjjj, po tych zdjęciach to już na prawdę muszę go kupić! Cudeńko po prostu! Strasznie ostatnio lubię takie "grzeczne" kolory w "niegrzecznym" wykończeniu które udaje się przemycać do z założenia dość konserwatywnego miejsca pracy. Mam podobny w kolorze holo od Evelinki który też dość mocno eksploatowałam jakiś czas temu i który szczerze kocham. Ten również chętnie przygarnę do piersi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet wiem, o którym holo piszesz :D Ładny jest :>

      Usuń
  15. halo to nie holo?? już myślałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. holo się dopiero posypią ;> z najnowszych informacji i Color Club i China Glaze będą niedługo prowadzać serie holograficzne, to będzie piękne *_*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.