czwartek, 30 sierpnia 2012

Glitter trochę inaczej

Mani zrobiony na odczepnego, byle coś mieć na paznokciach ^^"
Dwie warstwy China Glaze Man Hunt z kolekcji On Safari. Szczerze powiedziawszy na zapowiedziach ta kolekcja nie bardzo mi się podobała, a skończyłam z prawie całą O.o To wszystko wina fazy na wykończenia kremowe, a nie ma to jak kremowa Chinka ;) Man Hunt aplikowało się bezproblemowo. Schnięcia nie sprawdzałam, bo malowanie paznokci zaraz przed wyjściem po chleb nie bardzo temu sprzyja. 
Chciałam jakoś ozdobić mani jednocześnie nie przykrywając za bardzo tego pięknego granatu. Dlatego zdecydowałam się na stojący pod ręką glitter Dalia Las Vegas 500.  Lakier składa się z bezbarwnej bazy, drobnego kolorowego brokatu (dopatrzyłam się srebrnego, zielonego, niebieskiego i czerwonego) oraz niewielkich holograficznych sześciokątów. Jest on o wiele przyjemniejszy we współpracy niż pokazywany niedawno glitter Dalia Las Vegas 507.
Całość pociągnęłam topem Color Club.




33 komentarze:

  1. na odczepnego ? Chyba żartujesz! Wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny granat! Zostawiła bym go solo :)
    A i podziwiam ze chce ci się malować pazurki przed wyjściem po chleb ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ten granat jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :)
    Jak dla mnie bomba :)
    Bardzo ładne :)
    Szkoda, ze ja nie moge miec takich paznokci, bo strasznie mi sie łamią i mam krotkie :( zapraszam do siebie, co prawda dopiero rozpoczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł a granat ma świetny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, a pomysł bardzo ciekawy. Muszę koniecznie wypróbować na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, trochę jak galaktyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, nie zawsze trzeba mieć coś skomplikowanego, żeby to efektownie wyglądało ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetni to wygląa, do tego śliczne zdjęcia, piękny kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle prosty, a zarazem awangardowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne paznokcie, postaram się zrobić coś podobnego ale wątpię żeby mi wyszło hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny (jak zwykle) pomysł na zdobienie.. Super efekt osiągnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd Ty bierzesz te pomysły na zdobienia? Ja zawsze, gdy chcę urozmaicić jakoś moje paznokcie, to nie mogę nic wymyślić i kończę z pomalowanymi jednym kolorem...
    Piękny granat, świetny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten glitter fajnie ożywia lakier bazowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny mani jak zawsze - przychodzi mi na myśl bal sylwestrowy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie to wygląda i super pomysł (jak zawsze zresztą:))!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardo fajny i bardzo prosty pomysł

    OdpowiedzUsuń
  19. Eee tam, mi się całkiem podoba! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglada tak elegancko i ciut egzotycznie :) super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.