piątek, 24 sierpnia 2012

Holograficzna Pupa

Do Douglasa zwykle nie wchodzę, bo ceny lakierów mają przeważnie absurdalne, ale tym razem chciałam nie lakier, tylko bazę do cieni z Artdeco. Wyszłam z bazą i dwoma lakierami XD Wpuśćcie mnie do spożywczego, to też z lakierami wyjdę ;)
Tym razem wzbogaciłam się o dwa lakiery holograficzne Pupy. Cena za 5ml to 24 zł, więc w sumie niemała, ale na jeden raz do przeżycia. Poza tym to holo, moje ulubione wykończenie. Przytuliłabym do piersi wszystkie holo świata, więc nie zastanawiałam się czy kupić, raczej co kupić ;) Skończyło się na dwóch sztukach, bo reszta przypominała mi kolorystycznie lakiery już posiadane. I całe szczęście ;>

Dzisiaj pokażę Wam jeden z tych nowych nabytków, czyli Pupa Holographic 034 Denim Blue. Nazwę znalazłam w necie, bo na butelce nie ma po niej nawet śladu. No chyba, że jestem ślepa (a jestem) i źle szukam.
Ten lakier to holo-marzenie jeżeli chodzi o aplikację. Rozprowadza się bezproblemowo na Bonderze od Orly, w dodatku pełne krycie można uzyskać po jednej warstwie. Schnie też bardzo fajnie, jak to jedna warstwa ;) Na zdjęciach jest bez topa, ale moim zdaniem w jego przypadku top jest niezbędny. Niestety ten piękny niebieski kolor się wyciera i holograficzne drobinki robią się coraz bardziej wyraźne, dając srebrną powierzchnię. A w końcu chodzi o to, żeby holo było niebieskie ;) 

Zdjęcia w słońcu.
Aparat niestety nie potrafił ogarnąć różowych błysków. 
Na powiększeniu trochę je widać, ale na żywo jest ich więcej.
 

 Zdjęcia w cieniu.

I jeszcze pod lampką. 
Tym razem aparatowi udało się uchwycić efekt holo.

51 komentarzy:

  1. Zaczynam się przekonywać do takiego wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak pokażę jeszcze kilka holo, to przekonasz się całkiem :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny kolor i wykończenie - nieco "kosmiczne".;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :)) Bardzo lubię lakiery holograficzne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, ale trochę drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że wystarcza jedna warstwa, to robi się bardziej ekonomiczny ;)

      Usuń
  5. a ja się pytam dlaczego ja nie mam żadnego holo?! Wstyd mi za siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Niegrzeczna jesteś jeśli chodzi o zakupy:P Bardzo lubię hologramy więc rozgrzeszam Cię;) Efekt grzechu warty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba zgrzeszyć ;> Ale i rozgrzeszenie też się przyda :D

      Usuń
  7. Śliczny, chyba nie mam takiego prawdziwego, porządnego lakieru holo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała szansę niedługo Color Club wychodzi, a w marcu holo Chinkowe. Będzie w czym wybierać ;>

      Usuń
  8. No ładny, ładny (a czy mi się kiedyś nie podobał jakiś niebieski :)?)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny.. Ja też uwielbiam holo.. Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny efekt daje na paznokciach!
    Ja teraz wybieram się do Włoch i zaczajam się na holo od Kiko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, Genialny, Cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. moje, moje, moje... :) piękniusi - podobny do opi glamour na którego czatuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łooo efekt na wzorniku zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bajeczny! Jak tylko zakręcę się koło jakiegoś Douglasa to lecę prosto po niego!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie się mieni w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękny lakier *.* ja go chcę! ;D
    niestety cena jak dla mnie wysoka... a po za tym nie mam dostepu do douglasa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może i lepiej, że nie masz dostępu do Douglasa, bo by Cię za bardzo kusiło ;)

      Usuń
  17. się śmiejesz... ja z intermarche wychodzę z miyo przy okazji zakupów spożywki :D

    piękny efekt, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się wcale nie śmieję, szczerą prawdę napisałam :D

      Usuń
  18. uwielbiam tytuł tego posta XD lakier jest piękny, muszę sobie jakieś porządne holo sprawić :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dzisiejszy tytuł też powinien Ci się spodobać ;>

      Usuń
  19. Ostatnio miałam go kupić ale przypomniałam sobie, że już mam Kiko niebieskiego holo. Muszę stwierdzić, że całkiem fajna Pupa z niej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to mam chyba jeden holo i coś mi sie tu widzi, że to blad :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd straszliwy, musisz się poprawić ;p

      Usuń
  21. Jaki on ładny :)
    A ja nie mam ani jednego lakieru Pupy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.