niedziela, 12 sierpnia 2012

Lato w pełni

Żółtek w tle to Color Club Daisy Does It z kolekcji Take The Wing. Dwie warstwy dają całkiem przyzwoite krycie, chociaż końcówki paznokci są lekko widoczne. Malowało się nim przyjemnie. Schnięcie i utwardzanie szybkie.
Kolor moim zdaniem jest świetny, chociaż mam w kolekcji żółtki, które o wile lepiej pasują do mojej karnacji. Na szczęście nie muszę się zastanawiać co z nim zrobić, bo należy do Alika ;)
Nie chciało mi się nakładać trzeciej warstwy, dlatego żeby zasłonić końcówki paznokci, postawiłam na maskujący je wzór ;) Wymalowałam go białą perłową farbą akrylową i cienkim pędzlem. Całość utrwaliłam warstwą topa.


Zdjęcia w słońcu



 Zdjęcia w cieniu


I jeszcze z warstwą topa matującego. 
Różnicy między zmatowionym i niezmatowionym mani prawie nie widać.


14 komentarzy:

  1. Całkiem ładny ten żółtek- jak nie lubię żółtego na paznokciach, tak ten wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny mani, kolor idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądają te kwiatki na takim ładnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzorek! Naprawdę bardzo ładnie wygląda ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te kwiatuszki :) muszę sobie jakieś zmalować jak mi coś paznokcie urosną :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny odcień żółci, taki typowo letni.

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze kwiatki :) lubię kwiatkowe zdobionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.