środa, 15 sierpnia 2012

Make Up Store Therese

Make Up Store Therese to chyba jeden z najpiękniejszych niebieskich lakierów z mojej kolekcji, a trochę ich mam. Dobrze, że MADA spytała czy nie chciałabym go kupić na wyprzedaży Make Up Store. Po zdjęciu butelki nie wpadłabym na to, że jest taki piękny. Nie dosyć, że odcień ma raczej oryginalny, to jeszcze zawiera srebrne glassfleckowe drobinki.
Na zdjęciach dwie warstwy nałożone zaraz przed pójściem spać, więc obowiązkowo pokryte warstwą Seche ;p Miałam następnego dnia dołożyć jakiś wzór, najlepiej w kolorze fuksji, ale lakier tak mi się podobał solo, że przez dwa dni nosiłam go solo.

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu


23 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor i rzadko spotykany. Pierwszy raz widzę lakier w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny niebieski cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, ale żebym go jakoś mocno pragnęła to nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że dopiero jak już miałam go na paznokciach, to zrobiłam: oooooo ;)

      Usuń
  4. Trochę mi się kojarzy z Kiko Sky Blue, ale Twój ma ładniejsze drobinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usiłowałam u siebie coś podobnego znaleźć i muszę powiedzieć, że ten lakier wymyka się wszelkim porównaniom ;)

      Usuń
  5. jaaa niee wiem jakis taki nie bardzo ciekawy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, jaki ładny i w dodatku niebieski - więc zyskuje dodatkowego plusa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście bardzo ładny odcień :D ale w sumie z niebieskich lakierów to mam tylko dwa i to w dodatku oba trafiły do mnie w przeciągu ostatniego tygodnia xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie przypomina mi Jumpy 148.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada slicznie na zdjeicach

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalny. Taki... niebiański!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek :) ale ja ci zazdroszcze paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny i te drobinki mmm:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. na Twoich zdjęciach wszystkie lakiery wyglądają super :) doszła mi przesyłka po miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny, i jakby to ując, bardzo intrygujący :D
    Jeden z tych co zdjęcia pooglądałam kilka razy, żeby się chociaż napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.