czwartek, 9 sierpnia 2012

Najnowsze nabytki lakierowe

Dawno nie pokazywałam Wam nowości z mojego helmera, prawda? Powód takiego stanu rzeczy jest prosty: przez ponad miesiąc nie kupowałam lakierów, bo nie miałam gdzie ich składować XD Nie cierpiałam specjalnie z tego powodu, ale skoro miejsce już mam (drugi helmer), to i zakupów się posypało i jakoś nie potrafię zatrzymać tej lawiny. Pomyślałam, że może jak zbiorę to w jednym poście, to się puknę w czoło i przestanę ;)

No to zaczynam.

Zakupy z likwidowanego Make Up Store, które mam dzięki uprzejmości Mady. Nie dosyć, że je dla mnie zrobiła, to jeszcze doradziła co kupić. Dziękuję :*

Wczoraj pokazywałam Wam Star Gazer, który należy do Ali, a te dwa są moje. W ramach bonusu moja podobizna odbita w butelce ;)

Wszyscy kupowali lakiery w Biedronce, więc nie mogłam być gorsza ;)

Zakupy na stronie Barbry. Jak podobają mi się ich lakiery, tak nie podoba mi się tempo załatwiania zamówień :/ Zamawiałam 27 lipca wieczorem, więc niech będzie, że 28 lipca, a doszło do mnie 6 sierpnia. Niektóre zamówienia robione w USA tyle do mnie idą >_< Nie wiem o co chodzi, ale trochę zniechęca ;p
Przy okazji: może wiecie kiedy Błyskoteka będzie miała nazwy? ;>




A na te cudeńka dające po oczach nie wydałam ani grosza. To nagroda, którą wygrałam w w Wakacyjnym konkursie z ORLY zorganizowanym na blogu ecosmetics ;>

Chwilowo koniec. Piszę chwilowo, bo reszta zamówień w drodze. Idę się zacząć pukać w czoło ;)

67 komentarzy:

  1. też bym się chciała pukać w czoło z takiego powodu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się postarasz, to będziesz miała okazję XD

      Usuń
  2. Wszystkie lakiery są świetne, zazdroszczę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda, cuda!
    Muszę i ja zamówić jakieś nowe CA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się uzbrój w cierpliwość XD Ale powiem Ci, że te trzy z Błyskoteki i Top wyglądają w butlach genialnie :D

      Usuń
  4. idę dziś do TKMaxu.. obym nic nie kupiła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zostaje nadzieja, że dziewczyny wszystko wykupiły XD

      Usuń
  5. gratuluję wygranej , tez brałam udział w tym konkursie Orly i bardzo żałuję że nie wygrałam bo kolory piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, też zaczynam w to wsiąkać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie potrzebujesz interwencji, albo pogódź się ze swoim nałogiem ;)

      Usuń
  7. ten różowy i czerwony z mus no i te neony z orly ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ło :O padłam! to trzeba leczyć :P helmer? dobra sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne lakiery, aż zawrotu głowy dostałam tyle ich jest. Też kupiłam sobie ten chabrowy kolor z Biedronki, ale siwego nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chabrowy dla Chabrowej - pasuje jak ulał :D

      Usuń
  10. Ależ Ci zazdroszczę tych nowych nabytków !! Same cudeńka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się ostatnio wszystkie w odcieniach niebieskości i turkusu podobają, chyba mam jakąś manie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż nie wiedziałabym za które się najpierw zabrać, na szczęście to nie mój problem, chociaż chciałabym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół dnia siedzę z gołymi paznokciami, bo nie wiem co zarzucić ;)

      Usuń
  13. Jezuniu jak te Orliki do mnie wolaja "kup nas kuppppp" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie jak to jest z tą Barbrą, ja czekam już 11 dni a paczki jak nie było tak nie ma:( I jeszcze raz gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zadzwoń do nich, na stronie sklepu masz zakładkę kontakty, tam jest numer. Ponoć potrafią długo nie księgować zapłaty :/ Nie wiem, może mają mało pracowników i nie wyrabiają, ale powinni w takim razie kogoś zatrudnić.
      W każdym razie moją paczkę wysłali następnego dnia po telefonie.

      Usuń
  15. Pomogę uspokoić Twoje sumienie - oddaj mi połowę - poczujesz ulgę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wtedy będę czuła lakierowy głód. Wolę sumienie, bo nie lubię chodzić głodna ;p

      Usuń
    2. Oddaj lakiery i schrup kalarepkę :P

      Usuń
    3. Nie oddam i wrzucę na ruszt grejpfruta ;p

      Usuń
  16. jestem ciekawa wszystkich z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eeeee tam, bonus słaby, bo ja nic w tej butelce nie widzę xD
    Najbardziej podobają mi się kolory Twojej wygranej- świetne na lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak więcej niż normalnie pokazuję ;)

      Usuń
  18. te z Make Up Store ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "W ramach bonusu moja podobizna odbita w butelce ;)"
    Z twarzy podobna zupełnie do nikogo XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi :P Jeszcze by mnie na mieście zaczęli poznawać i prosić o wykonanie mani ;p

      Usuń
    2. miałabyś pełne ręce roboty XD

      Usuń
    3. I nie miałabym czasu na bloga O.O

      Usuń
  20. O matulu ile wspaniałości :D
    Powinnaś mieć wyrzuty sumienia, że nas tak kusisz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jednym wielkim wyrzutem XD

      Usuń
    2. I prawidłowo. Serca nie masz babo jedna..
      Pokazuj je lepiej wszystkie szybciutko, to może troszkę mnie udobruchasz ;D

      Usuń
    3. o mamusiu, wszystkie? rąk tylu nie mam XD

      Usuń
    4. To zaangażuj rodzinę :P

      Usuń
    5. Rodzina nie ma takich fotogenicznych paznokci XD

      Usuń
  21. moze czekają aż ty im wymyślisz nazwę? =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, ale w takim razie poczekają bardzo długo, bo akurat do wymyślania nazw nie mam talentu ;)

      Usuń
  22. świetne zakupy :) ja czekam juz 3 tygodnie na przesyłke chyba z Korei Pd. :) i jeszcze ani widu ani słychu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzyma kciuki, żeby wreszcie doszły :)

      Usuń
  23. Mam taki sam lakier chabrowy z Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś poszłam po chabrowy a już go nie było ;( Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda :( Może w innej Biedronce będzie

      Usuń
  25. Same cudeńka! :) Dzięki Tobie już umiem stosować Seche Vite ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę :D Prawda, że z Seche życie od razu stało się prostsze? ;)

      Usuń
  26. Wszystkie są niesamowicie ładne :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Już się nie mogę doczekać swatchy tych holografów z Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z daleka wyglądają jak holografy, ale to chyba glassflecki ;> Zresztą okaże się jak wypróbuję na paznokciach :D

      Usuń
  28. 3 dni temu byłam w Biedronce. Dziś zaglądam do Ciebie (3 dni na wyjeździe odcięta od netu) a tu widzę swoje kolorki! Zdecydowałyśmy się na te same Bell :)
    Ma się ten gust :)
    Szkoda tylko, że reszty nie mam :( śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo jakie cudenka :)
    i widzę "moje" kolorki z błyskoteki - fiolecik i czerwień =) może na jesień sobie sprawię ;)
    btw ciekawa jestem jak się ma "czysta krew" do 211 z błyskoteki, bo wyglądają podobnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysta krew jest bardziej w bordo i ma dodatek shimmera, natomiast 211 z Błyskoteki jest bardziej różowe a wykończenie ma takie bardziej glassfleckowe :)
      Niewprawne oko wielkiej różnicy nie zauważy, ale różnią się znacznie. 211 na pewno bardziej błyska ;)

      Usuń
  30. mam ochotę na niektóre lakiery z USA, ale czekam, aż któraś bloggerka będzie robiła zbiorowe zamówienie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.