czwartek, 16 sierpnia 2012

Neonowy chaos

Tak sobie siedziałam i dumałam jak najwydajniej wykorzystać nowe lakiery i przypomniałam sobie o metodzie z dmuchaniem lakierem przez słomkę. Efekt rozpryskanych farb w dalszym ciągu mi się podoba, szkoda tylko, że skórki przy tym strasznie się zalewają lakierem >_< W dodatku mam wrażenie, że o wiele łatwiej by się pracowało z cieńszymi słomkami, jednak takich od dawna nie widziałam ;_; Ale najważniejsze, że coś wyszło ;)

Lakiery których użyłam to:
- biały Orly Dayglow (dwie warstwy dały pełne krycie, chociaż podejrzewam, że są osoby, które dałyby radę nałożyć jedną całkowicie kryjącą warstwę),
- żółty Orly Glowstick
- pomarańczowy Orly Melt Your Popsicle
- różowy Orly Beach Cruiser
- niebieski Orly Skinny Dip
Wszystkie lakiery pochodzą z zestawy Feel The Vibe.

Nie uważacie, że pasek energii sam się ładuje gdy się patrzy na taki zestaw neonów? ;)

 


99 komentarzy:

  1. Nie wychodzi mi malowanie paznokci ta metodą :(
    Lakier ląduje wszędzie, tylko nie na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam probowalam raz i skonczylo się na wciagnieciu lakieru do ust, wiec... :D

      Usuń
    2. lakieru jeszcze nie wciągnęłam, chociaż zdarzało mi się napluć na palec XD

      niestety metoda nie należy do najłatwiejszych i najprzyjemniejszych ^^"

      Usuń
    3. chciałabym to zobaczyć jak tak chlapiesz ;)

      Usuń
  2. Cudne!! Już wiem jakie mani zagości na polskich lakieromanaiczkach jeśli oczywiście się zgodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się zgadzam :) Nawet pytać nie musisz ;>

      Usuń
  3. Świetny efekt - robi wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. woow efekt jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, zwłaszcza duet różowego z niebieskim!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie! Nie znałam sposobu ze słomką. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie byłam za stosowaniem tej metody, ale po tym co zobaczyłam chyba zmienię zdanie. :)
    może to kwestia doboru kolorów, neonowe są bardzo ładne ;P

    www.naildesignsmania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze dobrane kolory mogą przekonać do każdej metody zdobienia ;>

      Usuń
  8. wybrałabym max 3 kolorki i byłoby gites :P
    a nie możesz zabezpieczyć skórek dookoła taśmą klejącą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie jestem Tobą ;p

      No przecież nawet zabezpieczając taśmą nie dasz rady zrobić tak, żeby od strony paznokcia nie zalało :P chyba że zakleisz całkiem, ale wtedy na lakierze robiącym za tło będziesz mieć urwane plamy ;p

      Usuń
    2. jakbyś była mna to byś zakleiła elegancko :P a tak masz zabawę dodatkową :P

      Usuń
    3. pfff *foch mode on*
      jak takaś mądra to proszę bardzo, obklejaj i rób

      Usuń
  9. Piekne, niestety na moich króciutkich nie wyglądałoby tak ladnie :C
    [obserwuję]
    http://seizethem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety mogą optycznie skracać paznokcie :/

      Usuń
  10. Jakie to świetne! Jak się to robi, żeby nie najeść się lakieru. Jeżeli szukasz cieniutkich słomek to kup sobie kilka małych soczków w kartoniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi dzisiaj psiapsółka słomki z soczków proponowała XD
      Cała tajemnica to wciągać powietrze zanim się słomkę przyłoży ;> Jeszcze się lakieru przy tym nie najadłam :)

      Usuń
  11. Rewelacja! Po prostu chcę takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o takim sposobie. Ale efekty są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie to wygląda, kilka razy już byłam o krok od zrobienia takiego mani, ale odstraszały mnie zabrudzone skórki i wszystko w okół:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zminimalizować szkody można zabezpieczając palce taśmą i robiąc wszystko na gazecie ;> ale i tak później trzeba się trochę naczyścić >_< pewnie dlatego wykorzystałam ją dopiero drugi raz ;)

      Usuń
  14. Świetne :)
    Nie próbowałam malować paznokci ta metodą jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdrość mnie pożera jak Twoje dzieła oglądam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest genialny, nigdy nie słyszałam o tej metodzie i bardzo mnie nią zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę pracochłonna i brudna, ale ciekawe efekty można uzyskać :)

      Usuń
  17. Wygląda prześwietnie :D Pierwszy raz spotykam się z taką medotą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten różowo niebieski jest niesamowity! Strasznie podoba mi się efekt :) Muszę spróbować tej metody. Mam już sporą listę pierwszych razów haha ;p Muszę się w końcu wziąć i pobawić lakierami no.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam pełno mani, które sobie planuję zrobić i ciągle robię coś innego XD

      Usuń
  19. wrażenie daje nieziemskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a mi sie nie udają...
    :D
    to może zaklej taśmą skórki albo posmaruj oliwką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabezpieczyłam, ale nie da rady zrobić tego tak, żeby od strony paznokci też zabezpieczyć, bo efekt końcowy będzie nieciekawy :/ niestety przy tym dmuchaniu wlewa mi się lekko pod skórki i muszę później mocno popracować przy czyszczeniu

      Usuń
  21. Wow! Bardzo mi się podobają takie pazurki;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie malowałam paznokci z uzyciem tej metody, mimo, że efekt bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt świetny! Szkoda, że ja nie mam takiego talentu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może jednak? trochę dmuchania, babrania się w lakierach i voila ;>

      Usuń
  24. cudne, wypróbowanie tej metody jest w moich planach więc zobaczymy jak u mnie wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetny efekt :D
    Na małych zdjęciach paznokcie wyglądają jak sztuczne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeeee 100% naturalności XD no oczywiście oprócz lakierów ;)

      Usuń
  26. genialne :) jestem moim paznokciowym guru :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ta metoda jakoś mnie nie kręci, wolę jak sama rysujesz wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. a myślałaś o rurce po lizaku? niektóre mają cienki otwór

    OdpowiedzUsuń
  29. prezentuje się rewelacyjnie,zazdroszczę cierpliwości, ja próbowałam raz i w połowie dałam sobie spokój - za dużo zmywania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety zmywanie dobija >_< dlatego to dopiero moje drugie paznokcie tą metodą XD

      Usuń
  30. Genialne, efekt bardzo mi się podoba - muszę w końcu wykorzystać tą metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Małe arcydzieło!:) Miło się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie to wygląda!! Muszę to sama wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  33. uwieeeeeeelbiam te paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekt jest nieziemski! Ja jeszcze nie dmuchałam w słomkę z lakierem i obawiam się, że u mnie efekt mógłby być tragiczny- konieczność malowania ścian w całym pokoju xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? To musisz mieć niezłego dmucha XD

      Usuń
  35. cudowne, ba! wręcz zajebiste! jeśli wolno mi się tak wyrazić ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny efekt :)
    Ja próbowałam raz ale słomka była zbyt gruba i średnio to wyszło..
    A mama mi własnie podsunęła pomysł by wykorzystać wkład z wypisanego długopisu.. To mogłoby się udać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dziewczyny podpowiadają słomkę z soczku. Ponieważ długopisów prawie nie używam taka opcja jest mi bliższa ;>

      Usuń
  37. Śliczniutkie! :D Tylko kolory trochę zbyt "kolorowe".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno, żeby neony nie były kolorowe XD

      Usuń
  38. metoda dmuchania przez slomkę jest swietna tak jak przy wodnej metodzie, nie wiadomo co wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy water marble jednak trochę wiadomo ;)

      Usuń
  39. Niesamowite, oryginalne, maksymalnie przyciągające wzrok! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie to wygląda :) próbowałam kiedyś metodę wodną i też miałam problem z domyciem skórek mimo zaklejenia taśmą - więc nie chcę myśleć co by tu się działo :P ale dla takiego efektu warto się pomęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie metody są fatalne do obróbki końcowej XD

      Usuń
  41. Próbowałam - lakier osadzał mi się tylko na ściankach słomki i nie lądował na paznokciach... Smutam, bo też takie chcę ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką słomkę miałaś? Bo ja tylko tą zwykłą grubą, a podejrzewam, że słomką o mniejszej średnicy mogłoby być łatwiej.

      Usuń
  42. nawet nie słyszałam o takiej metodzie, ale już lookam na google, bo o wodnym manicure widziałam tylko że dla mnie nie do zrobienia :(

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajnie Ci te pazurki wyszły, a tak w ogóle jestem Twoją fanką <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak masz ochotę to moje wykonanie :) http://rainbow-nails.blogspot.com/2012/08/jest-somka-jest-baagan-p-splatter-nails.html

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne!

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. aż wywołuje uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne kolorki, aż się mordka uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.