czwartek, 23 sierpnia 2012

Paznokciowy Projekt Finish - Tydzień 1: Cream #2

Kolejny mani, który zrobiłam pod wpływem obejrzanego w necie. Tym razem trafiłam na TEN filmik z tutorialem.
Jak widać zmieniłam kolory. W moim na spodzie są dwie warstwy Essence Colour&Go Lime Up!, a na nim China Glaze Purr-Fect Plum z kolekcji On Safari. 
Powiem Wam tak: z daleka mani wyglądał świetnie, z bliska masakra XD 
To co widzicie na zdjęciach to wersja ocenzurowana przez program graficzny ;p Krzywe kropki zostawiłam, ściągnięte przez Seche końcówki też. Ale pozwoliłam sobie usunąć wszelkie pęcherzyki powietrza, które były w Seche. Niestety osiągnął on już chyba odpowiednik 70-latka i koniecznie chce na emeryturę. Teraz sobie wymyślił, że nie tylko pościąga końcówki, ale jeszcze przy każdym zamoczeniu pędzla w butelce będzie sobie robił śliczne kuleczki z powietrzem. A później zostawi te kuleczki na paznokciach, tak dla ozdoby. A wała!... napędowego oczywiście ;)

 

Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:
 Szczegóły TUTAJ
Linki do wszystkich notek opublikowanych na blogach ramach projektu TUTAJ

47 komentarzy:

  1. Wow, ale masz wyobraźnię! ja nie wpadłabym na tak oryginalny i jednocześnie tak prosty wzorek zrobiony tylko przy użyciu lakierów i sondy (o ile się nie mylę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież wyraźnie napisałam, że nie ja go wymyśliłam ;P

      Usuń
    2. Chyba go od Was odgapię, tak mi się spodobał :)

      Usuń
    3. Odgapiaj :D Im nas więcej, tym weselej ;>

      Usuń
  2. mogłaś nie pisać, że nie wyszedł, bo patrzyłam jak szpak na zdjęcie absolutnie zauroczona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to zworek zrobiony idealnie i nie widzę tam żadnych pościąganych końcówek czy też kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to się nigdy nie mogę nadziwić Twoimi wzorkami :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mas znieograniczone zdolności i wyobraźnię. kopara opada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to zasługa wyobraźni kogoś innego ;p

      Usuń
    2. ale zdolności Twoje własne! :D

      Usuń
    3. ps.właśnie zakupiłam sondę na allegro.....nie wytrzymałam....to przez Ciebie! ;]

      Usuń
    4. Jeszcze mi podziękujesz ;p

      Usuń
  6. też taki zrobie, a co tam! :D świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł świetny ale znowu kolory :P Co Ty tak gonisz tą jesień? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ja mam narzutkę na lato w takich kolorach ;p

      Usuń
  8. Ty jesteś jeszcze lepsza niż nasz polski rząd- biednego Seche na emeryturę nie puścisz, tylko to siedemdziesiątki każesz mu pracować. No bezczelna :P
    Bardzo ciekawy wzorek na paznokciach- pięknie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie mam jeszcze większą dziurę budżetową niż nasz rząd XD

      Usuń
  9. Mi i tak się podoba. Jak zawsze chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze skojarzenie, gdy zobaczyłam miniaturkę zdjęcia - lody bananowo-czekoladowe :D
    A tak na poważnie - wspaniałe!
    P.S. Skądś znam "bąbelkową" sytuację - ostatnio mój top coat też wyczyniał takie cuda, zostawiając po każdym pociągnięciu masę pęcherzyków powietrza na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, bananowo-czekoladowe... mniam!
      chociaż mimo wszystko trochę jesiennie :D wolałabym inne kolory, ale tak czy siak świetne! pewnie zgapię, w końcu to kropy <3

      Usuń
    2. To chyba te banany ze skórką XD

      Usuń
  11. śliczne pazurki!

    Kochana, zapraszam na GIVEAWAY na moim blogu, do wygrania cudowne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł.. Odmałpuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odgapiłam, więc wszystko gra ;>

      Usuń
  13. Ale super mani, końcówek ściągniętych prawie nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam, że po Twoich ostatnich wyczynach już mało co jest mnie w stanie zaskoczyć - a tu masz... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Twój dziadziuś potrzebuje reanimacji ? :) kropelki seche restore pewnie by go postawiły na nogi :P

      Usuń
    2. Kroplówka Restore niestety nie pomogła >_<

      Usuń
  15. Wygląda bardzo ładnie :D
    Nie widać że niby nie wyszło .. jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ Ty jesteś zdolniacha, co jeden mani, to lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ dawno mnie u ciebie nie było :O
    Po nadrobieniu ujrzałam świetne pomysły na mani, ale to czekoladowo-bananowe cudo mnie urzekło *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ile się u mnie ostatnio dzieje ;>

      Usuń
  18. Na zdjęciach wygląda naprawdę prześwietnie! :) ciekawa jestem jak się prezentował na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne połączenie kolorów, wzorek cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowy. Kolory których użyłaś razem tworzą super klimat całego mani.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z każdym kolejnym postem Cię nienawidzę:( Świetne zdobienie, bardzo przypadło mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kojarzy mi się z ciasteczkami. nie wiem, czemu. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. No widzisz obie inspirujemy się tym samym:) Widzę, ze też postawiłaś na inne kolory. Podoba mi się to połączenie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z założenia jak już coś zgapiam, to staram się dodać coś od siebie ;>

      Usuń
  24. Mój SV jak gęstnieje też zaczyna robić takie numery, za to Essie (tysz mi zgęstniał) odbarwia mi i matowi lakier :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.